Laaars Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Vet dere om breddere som dette er noe man får kjøpt, eller om man må lage selv? De på det nederste bildet ser jo ganske ferdigkjøpt ut iogmed at de henger sammen med frontfangeren, men da må man kanskje ha fangeren i tillegg? Er egentlig bare interessert i breddere som er på den øverste... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 forferdelig ser det ut på den rally bilen, men på den andre så det faktisk ganske bra ut :D men jeg har ingen anelse hvor du kan få tak i :D sry . Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Ja, det ser ikke så PENT ut, men jeg skal ikke ha det fordi det er pent... :) Og ja, jeg syns det så litt gromt ut på den andre der jeg også. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Jeg har sett etter noe lignende lenge, men ikke funnet noe. Gi beskjed hvis du finner noe slikt, for jeg vil gjerne ha ett sett. Men tror nok det er hjemme laget, på begge bilene... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 De selger noen som er nesten helt like til bmw 2002. Buene er akkurat like store så disse vil passe rett på golf. De er litt annerledes enn de på bilde, men tøffe likevel. De selger de blant annet på http://www.bmw02.com Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Ser ut som Gr. H skjermbreddere. Slik som på denne Derbyen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Hvorfor ikke bruke utbyggere og fangere fra Golf 1 Cab ?? ( 1988 og opp) Det ser jo meget bra ut ..... :o Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Infinal Hvorfor ikke bruke utbyggere og fangere fra Golf 1 Cab ?? ( 1988 og opp) Det ser jo meget bra ut ..... :o Fordi det blir ganske pusslete i forhold til gruppe h bredding! Mange firma i tyskland som selger slik gruppe h bredding! Og det trengs breie felger!! hoho:D:D:D:D:D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Kan jo sid det sånn at den Derbyen har 8-13 ET 6, og der står halvparten av bakhjulene utenfor orginalskjermbue. Tror de til Derbyen er ca 20-25 cm brede. 9 og 10-13 blir bra........ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by TurboPolo Fordi det blir ganske pusslete i forhold til gruppe h bredding! Mange firma i tyskland som selger slik gruppe h bredding! Og det trengs breie felger!! hoho:D:D:D:D:D har du noen linker? har prøvd å finne noen der nede, men uten resultat...... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 http://www.berg-cup.de http://www.vwcorrado-forum.de/wbb2/thread.php?threadid=2329&sid=615ea4887c3e77b1324239cf372b3a78&hilight=polo&hilightuser=0 den er jo litt kjekk også.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 KWL Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Golf mk1 gruppe2 kom jo med ganske kraftig bredding, så det må da være mulig å få tak i... Skal sjekke litt på de linkene... ellers må jeg kanskje lage selv. Kan ikke bruke så mye penger på det siden jeg har et budsjett å holde meg til. Den Polo'en var litt tøff... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by Laaars Golf mk1 gruppe2 kom jo med ganske kraftig bredding, så det må da være mulig å få tak i... Skal sjekke litt på de linkene... ellers må jeg kanskje lage selv. Kan ikke bruke så mye penger på det siden jeg har et budsjett å holde meg til. Den Polo'en var litt tøff... :) ser du på kwl siden, så oppdager du sikkert at det er billig;) Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Hvor på siden finner jeg det? :rolleyes: Alt står jo på Tysk, og jeg er ikke god i tysk til tross for at jeg har hatt Tysk i 3 år på skolen... Muligens jeg fant det her nå... KAMEI Verbreiterungssatz ,Golf 1,neu,bis ca.8x15 Räder Er det den? Noen som vet hvor bred den er? Kan ikke bredde bilen mer enn 10 cm. Og 120 euro, er det pr. stk eller? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg