Gå til innhold

tyveristraff???

Ranger emnet


kas

Anbefalte innlegg

finnes det noen metoder som virker på notorisk kriminelle biltyver/bilslaktere uten å ta de av dage?

politiet står ofte på sidelinjen og godtar biltyverier til viss grad virker det som,så hva skal vi i "borgervernet" ta oss til?

noen som har noen oppegående forslag da "grisejuling" har vært til ingen nytte.

 

håper noen kan hjelpe

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by kas

finnes det noen metoder som virker på notorisk kriminelle biltyver/bilslaktere uten å ta de av dage?

politiet står ofte på sidelinjen og godtar biltyverier til viss grad virker det som,så hva skal vi i "borgervernet" ta oss til?

noen som har noen oppegående forslag da "grisejuling" har vært til ingen nytte.

 

håper noen kan hjelpe

 

mvh

 

juling e de antageligvis "hærda" mot.. men tortur.. får du tak i noen så send meg ein pm.. så ska me nok få te noe løye

 

:ssip: :aug: dukenukem :ratatatat

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

 

juling e de antageligvis "hærda" mot.. men tortur.. får du tak i noen så send meg ein pm.. så ska me nok få te noe løye

 

:ssip: :aug: dukenukem :ratatatat

 

har fått tak i de men hva gjør man før man "slipper" de ut av kjelleren igjen for eksempel.

 

du har pm men inboksen din er full

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min var 5 min. fra å bli stjelt i dag!! :eek:

Parkerte den et kvartal fra kafferiet, hvor jeg tok en tur innom for å gratulere en kamerat med bilkjøp. Så pratet vi i 10-15 min. før jeg gikk igjen. På vei opp gata så jeg en mann stående ved siden av bilen min og kikket på den. Glodde på den gjorde han lenge, helt til jeg nærmet meg, kikket på den tvilsomme typen (25-30år, slitne klær, caps osv.), raslet litt med nøklene... da kikket han ned og luntet bortover gaten. Når jeg skal åpne døra finner jeg ut til min store forbauselse at hadde glemt å låse den! :eek: Og jeg har ikke tyveriforsikring!!! Nå i ettertid er jeg 100% sikker på at han hadde intensjoner om å stjele bilen / evt. stjele verdisaker fra den (f.eks. phoenix gold forsterkern som lå løst..)

Jeg har tatt hintet, de øvre makter råder meg å ta delkasko NÅ. Så gjør jeg det. Og låser :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår