kas Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 finnes det noen metoder som virker på notorisk kriminelle biltyver/bilslaktere uten å ta de av dage? politiet står ofte på sidelinjen og godtar biltyverier til viss grad virker det som,så hva skal vi i "borgervernet" ta oss til? noen som har noen oppegående forslag da "grisejuling" har vært til ingen nytte. håper noen kan hjelpe mvh sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by kas finnes det noen metoder som virker på notorisk kriminelle biltyver/bilslaktere uten å ta de av dage? politiet står ofte på sidelinjen og godtar biltyverier til viss grad virker det som,så hva skal vi i "borgervernet" ta oss til? noen som har noen oppegående forslag da "grisejuling" har vært til ingen nytte. håper noen kan hjelpe mvh juling e de antageligvis "hærda" mot.. men tortur.. får du tak i noen så send meg ein pm.. så ska me nok få te noe løye :ssip: :aug: dukenukem :ratatatat -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Gou juling e de antageligvis "hærda" mot.. men tortur.. får du tak i noen så send meg ein pm.. så ska me nok få te noe løye :ssip: :aug: dukenukem :ratatatat har fått tak i de men hva gjør man før man "slipper" de ut av kjelleren igjen for eksempel. du har pm men inboksen din er full mvh sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 eg hadde tatt å straffepult tyven noe så innihelvete.. så hadde eg kledd han ut som en 16-årig jente og gitt han/hun til Terje Søviknes :D is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Så lar du han henge der så lenge du synes det passer seg Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Knekke armer/bein, da blir det vansklig å stjele, og blir det kompliserte brudd så er de ute av gamet en stund! -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 knus ett kne eller to, DA er de straffet for livet.. MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Bilen min var 5 min. fra å bli stjelt i dag!! :eek: Parkerte den et kvartal fra kafferiet, hvor jeg tok en tur innom for å gratulere en kamerat med bilkjøp. Så pratet vi i 10-15 min. før jeg gikk igjen. På vei opp gata så jeg en mann stående ved siden av bilen min og kikket på den. Glodde på den gjorde han lenge, helt til jeg nærmet meg, kikket på den tvilsomme typen (25-30år, slitne klær, caps osv.), raslet litt med nøklene... da kikket han ned og luntet bortover gaten. Når jeg skal åpne døra finner jeg ut til min store forbauselse at hadde glemt å låse den! :eek: Og jeg har ikke tyveriforsikring!!! Nå i ettertid er jeg 100% sikker på at han hadde intensjoner om å stjele bilen / evt. stjele verdisaker fra den (f.eks. phoenix gold forsterkern som lå løst..) Jeg har tatt hintet, de øvre makter råder meg å ta delkasko NÅ. Så gjør jeg det. Og låser :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 en metode som får biltyver til og forstå hintet er stålrør opp i rassen. og så inn med piggtråd.. holde piggtråden på plass og så dra ut stålrøret... dette glemmer dem ikke så fort oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Men sånn seriøst, knekk noe. Fingre eller armer stemmer jeg for, vanskeligere å forsøke å åpne tinge da .. Deretter puss purken på de. Fikk "klarsignal" fra politiet for å gjøre slikt.. Nex time .. *knikk* .. it could be you .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 hmm...mye forslag..men som jeg sa over så hjelper ikke grisejuling.selv med knekt krageben så stjeler jævlen mer og mer enn aldri før.for de som skulle ha intr av saken kan besøke http://www.be-4-you.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5178 sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Send'n til meg så slipper du å tenke over det.. og skal love han KAN aldri stjele en dritt mer. Og er du fra Elverum.. forhør deg om han har vært bort en Golf 2 på Vinger for en par måneders tid siden... om det er tilfellet så slipper du å sende han.. da kommer jeg. FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerre Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Da jeg var i Irland for en par uker siden, lærte jeg noen nye straffemetoder som var vanlig bruke på tyver i de gode gamle dager. 1. Knus knesskålene (skal visst gjøre noe sinnsykt vondt, og hemme gå-evnen kraftig) 2. Kutt av peke -og ringefingerne (huff) -1986 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 kapp av begge "store tærne".. da mister han balansen.. antageligvis en bra metode ;) -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 inbox er tømt -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg