Gå til innhold

tyveristraff???

Ranger emnet


kas

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hjelper deg ikke en dritt ved å knuse kneskålene hans, eller brekke noen armer.. Så Anmelder han deg for vold. så ender du opp med ett saksmål.. vops så taper dere (pga. dumme norge mener det er mer synd i kriminelle og all annet møkk enn å faktisk hjelpe de som faktisk gjør nytte for seg). så blir DU skyldig i å betale trygda til en low life Biltyv....

 

Jeg kommer til å knuse kneskåler hvis jeg tar tyven på fersk gjerning.. da panner jeg han rett ned..(siden det er en annen sak, da aggresjonen smeller ut når man kommer å finner bilen sin ribba)

 

Men hvis tyven ikke VET det er deg.. så er det en annen sak:) hehe.. Finnlandshette og Balltre:) Gi'n ett slag fra meg...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter her å tenker på litt mer varige metoder.noe som vil få han til å tenke seg om.

metodene deres er sikkert bra men når han vi prater om her ble uvenner med kompisen sin på byen gikk han hjem og hentet en øks og gikk løs på kompisen sin.

og når jeg skulle ha igjen tingene han hadde stjålet fra meg skulle han skyte meg.

jeg var så sint på det øyeblikket at han må ha trodd jeg var psykopat men 3-4 dager senere var han på`n igjen.

angående straff tenker jeg mer på noe som varer litt.

lage spleiselag og få kjøpt inn en haug med dop som man kan plante i bilen hans og melde det og når han blir dømt så får man en som man kjenner som sitter på samme anstalt til å spre rykter om at han er pedo++++

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du seriøst vil gjøre noe så må du tenke litt på din egen samvittighet i ettertid og evt søksmål mot deg. Det som i midlertid er en bra metode er å oppsøke mannen, sammen med et par kompiser du VIRKELIG kan stole på. Skjul ansiktene deres (I tilfelle planen går i vasken) Kjør en bil med god bagasjeplass, og putt mannen oppi en stor sekk, og hiv han baki. Kjør i minimum 4-5timer uten at noen har sagt et eneste ord til mannen. Dette er viktig. Hvis dere roper og skriker om at nå skal dere drepe han og slikt vil han ikke ta dette like alvorlig. Hvis han ikke ser/hører noenting, vil han tilslutt danne seg et eget bilde av saken som ikke ser så bra ut. Husk at denne karen har nok mange fiender, og det å ikke vite hvem av dem han handler med kan være til din fordel. Dump han en plass LANGT fra folk og bebyggelse, med f.eks et enkelt benbrudd eller noe sånt hvis dere klarer. Om han nå dauer i skogen er jo ikke så farlig. Han hadde jo alltids en mulighet til å komme seg i sikkerhet sier du til deg selv. På denne måten kan du overbevise deg selv at det ikke var du som drepte han. Dreper du han med balltre eller noe sånt, vil du for resten av livet se det for deg, og det er sikkert ikke bra. Etterpå snakker dere ikke om dette til noen andre. Er lett at det sprer seg til litt for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

sitter her å tenker på litt mer varige metoder.noe som vil få han til å tenke seg om.

metodene deres er sikkert bra men når han vi prater om her ble uvenner med kompisen sin på byen gikk han hjem og hentet en øks og gikk løs på kompisen sin.

og når jeg skulle ha igjen tingene han hadde stjålet fra meg skulle han skyte meg.

jeg var så sint på det øyeblikket at han må ha trodd jeg var psykopat men 3-4 dager senere var han på`n igjen.

angående straff tenker jeg mer på noe som varer litt.

lage spleiselag og få kjøpt inn en haug med dop som man kan plante i bilen hans og melde det og når han blir dømt så får man en som man kjenner som sitter på samme anstalt til å spre rykter om at han er pedo++++

 

dop.. oohh.. den saken henlegger de... eller så går han fri 1-2 år før rettsaken begynner...

 

 

Finlandshette og balltre... Wham Bam and godbye... aner ikke hva som traff han engang.. stjel alle klærne hans.. la han ligge der naken..

 

Ja.. og kjør han og dump han ett eller annet sted:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

Hvis du seriøst vil gjøre noe så må du tenke litt på din egen samvittighet i ettertid og evt søksmål mot deg. Det som i midlertid er en bra metode er å oppsøke mannen, sammen med et par kompiser du VIRKELIG kan stole på. Skjul ansiktene deres (I tilfelle planen går i vasken) Kjør en bil med god bagasjeplass, og putt mannen oppi en stor sekk, og hiv han baki. Kjør i minimum 4-5timer uten at noen har sagt et eneste ord til mannen. Dette er viktig. Hvis dere roper og skriker om at nå skal dere drepe han og slikt vil han ikke ta dette like alvorlig. Hvis han ikke ser/hører noenting, vil han tilslutt danne seg et eget bilde av saken som ikke ser så bra ut. Husk at denne karen har nok mange fiender, og det å ikke vite hvem av dem han handler med kan være til din fordel. Dump han en plass LANGT fra folk og bebyggelse, med f.eks et enkelt benbrudd eller noe sånt hvis dere klarer. Om han nå dauer i skogen er jo ikke så farlig. Han hadde jo alltids en mulighet til å komme seg i sikkerhet sier du til deg selv. På denne måten kan du overbevise deg selv at det ikke var du som drepte han. Dreper du han med balltre eller noe sånt, vil du for resten av livet se det for deg, og det er sikkert ikke bra. Etterpå snakker dere ikke om dette til noen andre. Er lett at det sprer seg til litt for mange.

 

begynner å ligne noe her nå.

men etter hva jeg har hørt har lignende ting som dette blitt gjort med han tidligere.ikke så frastiske men han gir seg ikke...

jeg tenkte på litt motsatt psykologi.noe som svir over lengre tid.

juling gjør vondt der og da...

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kris

Hva med å bare la det gå?

 

Om man er så oppsatt på å hevne seg er man jo ikke noe bedre selv. Høres ut som dette er en person som aldri vil forandre seg uansett hva dere måtte finne på. Mye syke ideer her i hvert fall...

 

skal han bare fortsette å stjele fra gud og hver mann...

hadde han angret og hatt samvittighet hadde det vært noe annet.

men i dette tilfellet er det desverre ikke slik.

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kris

Hva med å bare la det gå?

 

Om man er så oppsatt på å hevne seg er man jo ikke noe bedre selv. Høres ut som dette er en person som aldri vil forandre seg uansett hva dere måtte finne på. Mye syke ideer her i hvert fall...

 

hvorfor ikke bare banke'n?

 

tror han har godt av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bank kan vel ikke skade.

Hva med å få organisert en total offentlig ydmykelse? Er ikke så veldig oppfinnsom når det kommer til avstraffingsmetoder, men noe som involverer nakenhet kan jo sette dype spor i en stakkar. MaDDoG sitt forslag kan jo være en begynnelse, bare stripp han naken og bind han andre veien (den siden hører det mer ydmykelse til), barber alt av hår han har på kroppen (kanskje greiest å holde seg unna midtregionen her da det kan bli litt ekkelt for den som må utføre dåden) . Bytt ut treet med en lyktestolpe midt i nærmeste by.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår