Teigland Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 plass til turbo også tror jeg.. må bare gjøre omplaseringer av div plastik tanker ELLER legge turboene nede bak motoren.. lurt på det selv en gang i LAAANG fremtid:P men chippene gir skjeldent noe serlig improvement. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 mja hørt om folk som har prøvd men gitt opp... Men kunne tenkt meg ett steinmetz panzer hvis noen har det liggende ? ta kontakt med pris isåfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 feit bil du mister :) Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Bilde av steinmetz panser? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Vel ikke sikker på om det er noe "steinmetz" panser... men sett flere omegaer "steinmetz edition" med dette panseret: Ikke noe stort egentlig, men har ikke roen på karosseri arbeid selv så har lite lyst å begynne lage til noe selv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Da er saken vel egentlig ganske klar. Hvis noen trenger deler fra en MV6 (mye nytt) så er mest sannsynlig hele jævla dritten til salgs. Motoren trenger nok en overhaling, uvisst om det er topppakning eller sprekk i topp men jævelskapet bruker kjølevann. Vet ikke om den bruker olje, da jeg ikke fikk peila den, men liten sjangs for det for olje saknas kom opp i kjørecomputeren idag. Orker rett å slett ikke skru mere på dritten så hvis noen skulle ønske hele jævla greia så ta kontakt. 3l v6 eventuelt 3.2l v6 kan være av interesse så lenge den er i orden og ingen problemer. Har du det liggende så ta kontakt med pris... så får jeg heller tenke litt på om jeg gidder å løfte en finger for den dritten igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 mye skal du ha for hele bilen da? Har en meget bra x30xe liggende skjønner du.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 nei bare å gi bud det, men den x30xe'en du har, mye skal du ha for den ? å du er sikker på at alt er i bra stand ? eller er du mest interessert i bilen ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Skal du selge bilen i deler!?:O Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 tror det, begge topppakninger ble skifta for 4000 siden ca og nå bruker den olje og kjølevann igjen og seriøst drittlei av å ha en bil som ikke fungerer så mest sannsynlig blir jeg kvitt dritten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Men ka var dim på felgane dine? Innpress og tummer? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Kunne tenkt mæ grilen hvis den selges i deler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Kunne tenkt mæ grilen hvis den selges i deler.. tror du virklig han selger den i deler?! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 tror det, begge topppakninger ble skifta for 4000 siden ca og nå bruker den olje og kjølevann igjen og seriøst drittlei av å ha en bil som ikke fungerer så mest sannsynlig blir jeg kvitt dritten Hvem vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 nei bare å gi bud det, men den x30xe'en du har, mye skal du ha for den ? å du er sikker på at alt er i bra stand ? eller er du mest interessert i bilen ? :P Motoren er knall gått 137500 og noe. Gikk bra og var tett og fin. Er vel en 97 eller 98 mod. Har import papira fra bilen liggende så kan nå finne ut det. Skal ihvertfall ha 18 000kr for den. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg