Gå til innhold

Min Omega MV6

Ranger emnet

FantIkkeNick

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er saken vel egentlig ganske klar. Hvis noen trenger deler fra en MV6 (mye nytt) så er mest sannsynlig hele jævla dritten til salgs.

Motoren trenger nok en overhaling, uvisst om det er topppakning eller sprekk i topp men jævelskapet bruker kjølevann. Vet ikke om den bruker olje, da jeg ikke fikk peila den, men liten sjangs for det for olje saknas kom opp i kjørecomputeren idag. Orker rett å slett ikke skru mere på dritten så hvis noen skulle ønske hele jævla greia så ta kontakt.

3l v6 eventuelt 3.2l v6 kan være av interesse så lenge den er i orden og ingen problemer. Har du det liggende så ta kontakt med pris... så får jeg heller tenke litt på om jeg gidder å løfte en finger for den dritten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye skal du ha for hele bilen da?

Har en meget bra x30xe liggende skjønner du..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei bare å gi bud det, men den x30xe'en du har, mye skal du ha for den ? å du er sikker på at alt er i bra stand ? eller er du mest interessert i bilen ? :P

Motoren er knall gått 137500 og noe.

Gikk bra og var tett og fin. Er vel en 97 eller 98 mod. Har import papira fra bilen liggende så kan nå finne ut det.

Skal ihvertfall ha 18 000kr for den.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider