Sehen Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Motoren er knall gått 137500 og noe.Gikk bra og var tett og fin. Er vel en 97 eller 98 mod. Har import papira fra bilen liggende så kan nå finne ut det. Skal ihvertfall ha 18 000kr for den. 18000 for motoren? Har hatt flaks når jeg min x25xe for 6000,. bare gått 90.000 garanterte km:) På høggern:) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Må si omega er en jævla solid bil... fikk vannplaning idag og havna over alt på veien og tilslutt over i motsatt kjørefelt. Smalt i midt rabatten å hele greia men kan ikke se en eneste skade på verken felg, bil eller hjuloppheng. Drypper en dråpe olje engang iblandt, trolig fra bunnpanne men var ikke så lett å se pga jævla regnvære... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Oi, skal si det skjer saker og ting med omegaene her på forumet altså... Har du bilder? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Nei har ikke noe bilder nå, eller har 2 da men det er av ene felgen og det andre viser bare litt av veien. Men virker som om bilen overlevde. Kjørte hjem igjen etterpå og merka ikke noe uvanlig. Hadde bare j.... flaks at det ikke kom en bil imot akkurat da. Men er visst ikke opler sin dag idag, fått inn en astra f med register havari på jobb. Og stått der ett par uker nå og den tok plutselig fyr idag :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Også er det jo litt irriterende nå som bilen endelig var helt 100% i orden. Tror bunnpanna fikk seg en smell, eller så røyk noe annet. Men det drypper vertfall olje ifra den, vet ikke hvor mye, vanskelig å se nå når det regner så jævli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 uflaks da! håper du får fixa'n da! Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Fant halveis utav det idag, er ikke mye den drypper er engang i blandt. Ser ut som det er rett med startmotoren men ikke så lett å se på disse kjerrene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simenjea Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 haha viste det var noe gjenkjennelig me den omegaen ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 bertone simen ? ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Noen som vet hvor man får tak i polyforinger til disse ? evnetuelt om man får tak i ? tenkte gå over den når jeg har ferie og skifte alle foringer i understell, bunnpannepakning og senkesett :) Og forhåptentligvis styling hvis jeg finner noe annet enn steinmetz greiene... Ingen her som tilfeldigvis vet om en side som har komplette ? altså fangere foran/bak og sideskjørt ? (Vil ha noe ikke alle "andre" har) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Mener det er vanskelig å få tak i polyforinger til disse gitt.... Ellers tror jeg ikke det er noen sider som selger komplette kit med unntak av ebay som du fant. Eventuelt de grelle fangerne som er på gatebil.eu osv. Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Trenger då ikkje styling vel?:) Maks senk og få spaca ut bakfelgane litt so er den jo strøken Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Mja sant det, men lyst på noe utennom det vanlige hehe :) Få den til å se litt hissigere ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Nå har jeg foresten bestilt meg full blått led kit til alle lys i instrumentpanel, kjørekomp og alt av knapper hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Men må få litt meir bilder av bilen:) Med sommerfelgane på Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg