veppstekk Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hallais:-) Jo har en Audi 80 (B4) 1993mod FWD ABT-motor. Tenker på og kjøpe meg en AEB 1.8T vil denne motoren passe sånn uten vidre ned i motorommet? Kan jeg evt bruke girkassen jeg har i dag sammen med AEB-motoren? Kom med tips og eventuelle innspill alt mottas med takk. : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Passer rett ned i, passer rett på girkassen. Bruk motorfestene fra ABT motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loxon Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Får ikke glemme ledningsnett da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hehe, er vel kanskje opplagt:D Skaff deg komplett ledningsnett til ECU. Bestill deg plug&Play sett inkl.ecu så har du 200hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veppstekk Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hehe, er vel kanskje opplagt:DSkaff deg komplett ledningsnett til ECU. Bestill deg plug&Play sett inkl.ecu så har du 200hk. Tips om hvor skaffe et slikt komplett ledningsnett da? :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 flere som lager dette, men koster 10000 og oppover. Men du må ha komplett org.ledningnett til ECU da. Så sender du det inn, og du får et modifisert tilbake med ECU og 200hk til AEB motoren. Tar deg et par timer å koble opp. Populært for alle som putter inn nyere motor i eldre biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 noen som vet hvor man finner info om hvordan man skal hekkle sammen ledningsnettet? eventuelt ferdig modda ledningsnett? Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS80 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Noen som vet om det er mye arbeidet å bytte til AEB i min bil. Har en audi 80 med en 2l 16v motor. Hva er det som trengs å gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 http://www.qpeng.com/ der er de karene jeg snakket om. Plug&play Samme fremgangsmåte på 16v som 8v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg