jonkl Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Er det lett å feste et "dørinteriør" (husker ikke hva det heter, "innsideplaten" på døren med dørhåndtaket og vindusheisern). Er det bare å skaffe nye clips, og clipse den på igjen? Den er helt løs og henger og dingler! Og når jeg lukker døren fra utsiden skyter den inn i bilen, haha:) Det eneste som holder den litt på plass er ledningen til høytalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 jepp det er veldig enkelt du kjøper nye klis fra http://www.koed.no fester de på dørtrekk å henger det på + skru fast, sitter det ikke da kan det hende du må lime det litt. evt se denna :D Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonkl Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 flott! thanx!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonkl Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 hva slags lim skal jeg bruke (merke og type) og hvor kjøper jeg den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg