Gå til innhold

spiller nekter slå seg på.

Ranger emnet


MortenM

Anbefalte innlegg

som topic sier,satte inn spillern min i en anne bil her for litt siden, ON knappen lyser,men når jeg trykker på den vil den ikke slå seg på, tengte kansje att det hva dårlig strøm fra ISO kontakta,så jeg satte direkte strøm fra batt, men den vil ikke slå seg på fordet :( noen ide hva som er feil? ell bare handle seg ny spiller??

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke det er noe feil i spilleren...

 

MEN, bruk søke funskjonen og finn hva det skal være på de forkjellige kablene i ISO kontakten så måler du de, også vil du mest sansynlig fine ut at du mangler "batt" spenning eller "+12volt"... og det er nok at den er snud i forhold til åsen det var i den forrige bilen ;)

 

lykke til og bruk "søk"

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke det er noe feil i spilleren...

 

MEN, bruk søke funskjonen og finn hva det skal være på de forkjellige kablene i ISO kontakten så måler du de, også vil du mest sansynlig fine ut at du mangler "batt" spenning eller "+12volt"... og det er nok at den er snud i forhold til åsen det var i den forrige bilen ;)

 

lykke til og bruk "søk"

 

Nope, alt er som det skal med strøm ++ ,on knappen lyser(som sist),men vil enda ikke slå seg på :(

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd å bytte med en annen spiller? eller prøvd å koble den tilbake i den forrige bilen? altså, sjelden det oppstår feil ved å bare koble fra en bil til en annen...

 

ellers, hvilken spiller er dette? enkelte har en sikring innebygd like under inntaks kontakten på baksiden, sett etter?

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd å bytte med en annen spiller? eller prøvd å koble den tilbake i den forrige bilen? altså, sjelden det oppstår feil ved å bare koble fra en bil til en annen...

 

ellers, hvilken spiller er dette? enkelte har en sikring innebygd like under inntaks kontakten på baksiden, sett etter?

 

jada sjekke alt av sikringer++ bytta spiller den funka så nå gir jeg opp,å handler meg ny spiller, selv om denne her bare er 1 år gammel, jajaj :( finner ikke kvitteringa på den heller,kunne kansje tatt det på garanti ell noe,uff jaja, satte strøm på den fra batt å da gikk bare cd spillern å skulle ha cd lissom alt som skjedde .

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkuratt samma problem på bilen min. Og løsningen da var at det kun var strøm på en leder når jeg vride om tenninga. Så rød og gul på Cd spillern skule da inn på den. Så funka det helt fint;)

 

Voltmeter er en fint ting. Finner fort ut av problemene da;)

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkuratt samma problem på bilen min. Og løsningen da var at det kun var strøm på en leder når jeg vride om tenninga. Så rød og gul på Cd spillern skule da inn på den. Så funka det helt fint;)

 

Voltmeter er en fint ting. Finner fort ut av problemene da;)

 

det hav det første som slo meg att den gule ikke fikk fikk strøm, men er ikke det som er svaret :( trur jeg har testa alt nå spillern får 100% strøm men vil ikke slå seg på skjønner ikke noe her, kaster den snart i veggen :P

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår