Aasbjørg Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 driver på vær dag jeg kommer mere oppdateringer når noen store ting er ferdig , har bare sånn halv ferdige ting nå ikke mye og ta bilder av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aasbjørg Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Ferdig med denne nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Den der er bare så knall fin!!! Breie er felgane dine? ET? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aasbjørg Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 8x15 et25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Takk. Du har originale buer du? Dekk str er det du har da? Subbar det mykje? Masar litt serru... Lyst på andre hjul eg og med veit ikkje slags dimensjon eg skal ha. Skal prøve med mine 7x15 med 195/50-15 dekk, ET35 og sjå åssen det passar. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aasbjørg Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Har 195 50 15 jeg da og orginale buer bak og fram er kanten banket opp men fortsatt orginal look . Har senka 60mm og da subbet d ingen ting men nå har jeg mistett noen runder bak og d subber litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Den vart fet!:D Litt meir senk framme so den får litt stuk er så blir den perfekt;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 mer senk framme? skal det se ut som en epa traktor eller? hehe bilen skav vere rett eller lit lavere bak! er foresten fortsat fin den bilen tin Tommy;) hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Har 195 50 15 jeg da og orginale buer bak og fram er kanten banket opp men fortsatt orginal look . Har senka 60mm og da subbet d ingen ting men nå har jeg mistett noen runder bak og d subber litt Er dårlige fjærer som blir laga no altså, mistar rundingar, og opp til fleire ogdamndamn Hehe. Men takk for info. Då får eg tenke meir over felgar... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superkul Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 jøss! få opp flere bilder :D Siter Volvo 940 x: Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 mer senk framme?skal det se ut som en epa traktor eller? hehe bilen skav vere rett eller lit lavere bak! er foresten fortsat fin den bilen tin Tommy;) hehe dette for noe rør? den skal stupe litt framover!:) INGEN liker hengeræv vel?! Til trådstarter, epa-retro-stuk må til! Blir liksom ikke så tøft når dem er signe bak. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 aldri likt det jeg,ser jo ikke bra ut når frontplata subber nedig og du kan skifte olje på kardangen uten jekk;) og vis du prøvekjøerer to like biler og den ene er som du vil ha den og den andre ersånn jeg vil ha den, så vil du nokk merke at din er udregli å kjøre og min er helt knall;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 ligger ikkje dei bedre på veien og når dei er lavere bak? har eg hørt vertfall Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 jupp;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 jupp;) ja ser det nesten for meg og så:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg