Gå til innhold

Bilklubber i Norge

Ranger emnet

Protrek

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg mener å ha sett en tråd ett eller annet sted der man kan legge inn bilklubb navn og antall medlemmer. Er det noen som kan hjelpe meg å finne igjen den tråden ? Har prøvd ett par søk, men fant ikke noe.

Grunnen til at jeg ønsker å finne dette er pga at Nordmøre Gatebilklubb er i kontakt med forsikrings folk angående forsikring på treff hvis det skal skje noe med publikummere og andre som ikke er involvert i hva som skjer på banen.

Forsikringsselskapet ønsket en oversikt over antallet klubber som arrangerer treff i Norge for å anslå pris på en eventuell arrangør forsikring mot skade på 3.person. Om det så var bilutstilling, banekjøring, burnekvelder på lukket område osv... Dette har jeg funnet ut er en "umulig" oppgave å finne ut alene, og håper derfor å få litt hjelp av dere til å anslå antallet klubber som arrangerer, og antallet medlemmer som finnes i gatebilklubber rundt om i landet.

Ønsker da å få navn å på klubber som virkelig arrangerer noe med publikum til stede.

Jeg mener at på den tråden på forumet jeg fant engang var bra oppdattert, og hadde ca medlemstall med i postene.

Håper noen kan hjelpe meg i denne researchen.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sviddgummi Bilklubb

Veldig nyoppstartet, har ca. 160 medlemmer i skrivende stund.

Arrangerer pr. dags dato kun streetmeets, men skal utvide tilbudene etterhvert.

http://www.sviddgummi.no

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudbrandsdal Gatebilklubb er også en ny klubb med 1 år i baklomma, teller nå i overkant av 100 betalende medlemmer og vi arrangerer streetmeets og litt kjøretreff, skal ha 2-3 treff å¨gardemoen i løpet av året, samt streetmeets og andre ting vi kan finne på :)

http://www.gudbransdalgatebilklubb.com

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider