superb09 Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 har akurat kjøpt en spl dynamic pro 12" subb. den skall være 2x2omh 500rms\1000wmax. skjønner ikke det ohm greiene. hvilken omh skall subben ha da? 1ohm eller 4ohm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Er ingenting den "skal" være på. Dette spørs hva forsterkern tåler. Ikke alle tåler 1ohms last, men dette står i manualen. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 har ikke handler forsterker enda. men hvordan ohm kan jeg kjøre denne på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 kan jeg koble denne subben i 2ohm? og hwor stor forsterker trenger jeg til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianuno Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 kan jeg koble denne subben i 2ohm? og hwor stor forsterker trenger jeg til det? Når du handla subben lå den vel i ei eske? Nedi den eska ligger det papirer på subben, prøv og les de:) Hvis du ikke kjøpte den brukt uten manual? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 brukt og uten manual Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Kan kobles i 1ohm og 4 ohm. Finito. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 så da skall jeg ha en forsterker som klarer 500rms i 4 ohm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 funker nok det ja. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Jepp, men det blir kanskje billigere med en forsterker som yter 500+ w rms i 1ohm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Jepp, men det blir kanskje billigere med en forsterker som yter 500+ w rms i 1ohm ;) vanligvis er omvendt... da mye effekt på lite impedans krever en mer solid effekt del og power supply... ;)desuten låter det bedre og penere med høyere impedans.... :hello: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg