Audi quattro turbo Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Driver å fabulerer om en Skyline R32 som neste bil.Det er da en del ting jeg lurer på.I og med at bilen ikke er typegodkjent i Norge hvordan er det da å få godkjent bilen??Vet jo at lykter er et problem i og med at R32 kun ble solgt i Japan dvs. høyreratta.Hva vil en slik bil komme på ferdig tolla??Har ikke så god greie på specs på den bilen med tanke på vekt effekt og slikt. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Driver å fabulerer om en Skyline R32 som neste bil.Det er da en del ting jeg lurer på.I og med at bilen ikke er typegodkjent i Norge hvordan er det da å få godkjent bilen??Vet jo at lykter er et problem i og med at R32 kun ble solgt i Japan dvs. høyreratta.Hva vil en slik bil komme på ferdig tolla??Har ikke så god greie på specs på den bilen med tanke på vekt effekt og slikt. For å få den R33 som kjører her i byen godkjent, måtte de fikse lyktene, men ellers skulle det vist gå greit med denne ene de hadde fått dispensasjon for. For import av flere i fremtiden måtte de igjennom papirmølla og de regnet med en merkostnad på 50-60.000 for å få papirene iorden. Det ble sagt at de i fremtiden skulle levere R33 for ett sted mellom 400 og 500.000. Her er link den som allerede er tatt inn og som er til salgs Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Holder det ikke med å sette på "klistre lapp" på lyktene så den kurven fra lyktene som lyser høyt opp til venstre her, ikke lyser ut i det hele tatt, men får ett rett lysbilde? Har sett det på andre venstre-ratta biler i norge før... (men detta har han sikkert tengt på før...?) Data: 2568 ccm motor med 276 Hk (har ikke peiling på hva det blir i kW...) Veier 1480 kg Pris i England på Skyline er fra ca 18-42.000£ Regn det ut her: http://www.mobile.de/ f.eks. + typegodkjening... Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Jeg har hørt at det kan være problematisk å finne et forsikringsselskap som vil ha bilene også, riktignok en R33 i det tilfellet jeg har hørt om, så det kan være verdt å sjekke det først også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Ja det er vel ikke så dumt å sjekke det først heller nei... Det er kansje ikke gratis det heller, men ofte er det billig å forsikre en bil det ikke finns mange av, har jeg erfart tidligere, men når det kun er EN.... du bestemmer jo selv hvilken u-lykkes % det skal være da... :D Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg