Synnis Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hei. driver å kikker på to biler, og er litt i tvil hvilken bil. Lagunaen er stv, men 5 er cupe/personbil. Linker: Laguna: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14427544&WT.svl=Link C5: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14983018&WT.svl=Link vet C5 er en stor bil med god plass, men er det plass til en vogn eller to i cupe typen? Er det ellers noen kjente fil på disse bilene? Noe jeg må se etter? Rust? annet? Hvis noen mener jeg ikke skal gå for en elle rbegge bilene, setter jeg stor pris på en god forklaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Vi hadde en Laguna av tidligere generasjon som var bare tull med egentlig, og når motoren sa takk for seg var det på tide med ny bil. Laguna stod høyt på listen, og det ble surfa en god del på nettet om denne. Fattern var på en bilforhandler og lånte seg en Laguna av den der typen, og hva kan jeg si.. Den brøt sammen når vi lånte den. Etterhvert fikk fattern vite at det er mye feil på desse, særlig rundt 90 000 (nå har jo denne gått litt lenger enn det da). Derfor ble den idèen raskt vraka. En liten "erfaring" fra min side. Vet ikke noe om C5-en desverre :) Lykke til med valget :) En idè kan være å oppsøke forhandler av begge bilene for å få vite vanlige feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Lå bak en Laguna som var et par år gammel i dag.. Blinklyset var ivrig i tjenesten under bremsing.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 er vel ikke uventet at renualt har el problemer på mange biler.. så det til og med på en av de nyeste laguna modellene å. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 er vel ikke uventet at renualt har el problemer på mange biler.. så det til og med på en av de nyeste laguna modellene å. På vår gamle laga faktisk fattern eget "el-nett" til ene frontlykta, fordi det som satt der orginalt var noe dritt og svikta hele tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Står det kun mellom Laguna og C5, eller er det lov å komme med andre forslag også? I så fall foreslår jeg Mitsubisji Pajero. Det er fin bil som passer til nesten alle. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg