Gå til innhold

nfsu sprøsmål

Ranger emnet

Cool

Anbefalte innlegg

nå har jeg rundet spillet, var ikke så vanlskelig. Men nå får jeg ikke gjort noen forandringer på bilen :mad: noen som vet hvorfor? og hvorfor har jeg ikke fått mere en 3 U oppgraderinger? og hvordan kommer jeg på alle bladene?

håper noen kan svare meg på dette.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det var da rart..

Kanskje du må "lage en ny", av samme typen?

Du skal ihvertfall ha alle de samme oppgraderingene, kanskje med unntak av Unique oppgraderingene som ikke kan tas av og på da.. well

og ja, det skal være slik at du får ikke gjort noe med bilen din i Underground Mode etter du har rundet det, om det var det du mente da.. tongue.gif

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Noen som vet om du får noe mer om du vinner alt på "HARD"? Jeg skulle gjerne hatt begge wide body kittene. Jeg prøver å runde det en gang til med alt på hard nå og har kommet til løp 30.

er det noen som ikke spiller på hard da? ... :)

jeg har rundet hele spillet på hard, og jeg kan bare velge det ene wide bodykitet jeg valgte når jeg spilte

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen måte og jukse til seg alle Underground oppdateringene da? nå når jeg har runda spillet så har jeg lyst til og se hvordan bilen blir med all oppdateringene.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Ja, vi som har ett liv utenom data`n :) Men nå er det juleferie og da har jeg tid til overs.

hehe, joda :)

men jeg spiller alltid sånne spill på hard... har ikke prøvd easy i det hele tatt. stor forskjell?

god juleferie folkens!

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fresern

Jeg har rundt spillet på medium/hard og har ikke kommet på alle forsidene, men jeg har fått alt annet av vinyler og grafikk osv. Skal du ha de unique oppgraderingene, så må du velge de når du runder det i et nytt game.

For å komme på alle forsidene må du sette banerekorder;)

-1986 Toyota Corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...
nå har jeg rundet spillet, var ikke så vanlskelig. Men nå får jeg ikke gjort noen forandringer på bilen :mad: noen som vet hvorfor? og hvorfor har jeg ikke fått mere en 3 U oppgraderinger? og hvordan kommer jeg på alle bladene?

håper noen kan svare meg på dette.

du må gå på innstillingene. for når du beggynner spillet er så er du på amatør så du på gå videre i rangering:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider