Cool Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 nå har jeg rundet spillet, var ikke så vanlskelig. Men nå får jeg ikke gjort noen forandringer på bilen :mad: noen som vet hvorfor? og hvorfor har jeg ikke fått mere en 3 U oppgraderinger? og hvordan kommer jeg på alle bladene? håper noen kan svare meg på dette. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Du får gjort forandringer på bilene i Quick Race modus. For å komme i alle bladene må du sette rundetid-rekorder på en del baner tror jeg.. Og det er vel ikke mulig å få mer enn 3 U oppgraderinger, er det vel..? ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 men jeg får ikke gjort noen forandringer på den bilen jeg rundet underground mode med, den med 3 u oppgraderinger. skal det vere slik? Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Hmm, det var da rart.. Kanskje du må "lage en ny", av samme typen? Du skal ihvertfall ha alle de samme oppgraderingene, kanskje med unntak av Unique oppgraderingene som ikke kan tas av og på da.. well og ja, det skal være slik at du får ikke gjort noe med bilen din i Underground Mode etter du har rundet det, om det var det du mente da.. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Noen som vet om du får noe mer om du vinner alt på "HARD"? Jeg skulle gjerne hatt begge wide body kittene. Jeg prøver å runde det en gang til med alt på hard nå og har kommet til løp 30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by MAGUN Noen som vet om du får noe mer om du vinner alt på "HARD"? Jeg skulle gjerne hatt begge wide body kittene. Jeg prøver å runde det en gang til med alt på hard nå og har kommet til løp 30. er det noen som ikke spiller på hard da? ... :) jeg har rundet hele spillet på hard, og jeg kan bare velge det ene wide bodykitet jeg valgte når jeg spilte Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by diZrupt0r er det noen som ikke spiller på hard da? ... :) Ja, vi som har ett liv utenom data`n :) Men nå er det juleferie og da har jeg tid til overs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerre Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 føler meg litt flau her, rundet spillet i bare easy og medium:o gikk ihvertfall fort da! Siter -1986 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 er det noen måte og jukse til seg alle Underground oppdateringene da? nå når jeg har runda spillet så har jeg lyst til og se hvordan bilen blir med all oppdateringene. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by MAGUN Ja, vi som har ett liv utenom data`n :) Men nå er det juleferie og da har jeg tid til overs. hehe, joda :) men jeg spiller alltid sånne spill på hard... har ikke prøvd easy i det hele tatt. stor forskjell? god juleferie folkens! Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Jeg har rundt spillet på medium/hard og har ikke kommet på alle forsidene, men jeg har fått alt annet av vinyler og grafikk osv. Skal du ha de unique oppgraderingene, så må du velge de når du runder det i et nytt game. Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerre Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by Fresern Jeg har rundt spillet på medium/hard og har ikke kommet på alle forsidene, men jeg har fått alt annet av vinyler og grafikk osv. Skal du ha de unique oppgraderingene, så må du velge de når du runder det i et nytt game. For å komme på alle forsidene må du sette banerekorder;) Siter -1986 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryvann Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 nå har jeg rundet spillet, var ikke så vanlskelig. Men nå får jeg ikke gjort noen forandringer på bilen :mad: noen som vet hvorfor? og hvorfor har jeg ikke fått mere en 3 U oppgraderinger? og hvordan kommer jeg på alle bladene? håper noen kan svare meg på dette. du må gå på innstillingene. for når du beggynner spillet er så er du på amatør så du på gå videre i rangering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Tror kanskje han er ferdi med spillet nå ? Makan! Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hah, nesten 5 år. Rått. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg