Jchm Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 kombo vil si 13cm pluss diskant, diskant i dashboard og 13cm i kickpanel. Har stram tidsplan i morgen, så funker litt dårlig, får heller ta det en annen dag! Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Okei. Men hvorfor så lite? Er jo plass til 10" der jo :O Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 var det som var originalt, så det var lettest å bytte ut til samme størrelse, har ikke mulighet til å frese ut mdf-ringer el noe, så er ikke bare bare for meg, men vi får se med tiden ;) Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Her blir det hvertfall andre boller ;D Mulig jeg har fått tak i forsterkere nå. Helix A2 og A4, begge i competition-utgave. Kjører 4-kanaler til front og 2-kanaler til bass. Vil som sagt ikke ha Klasse D til sub, da det ikke låter bra nok. Og NÅ skal jeg ringe for å få bestillt litt kabling som jeg trenger fra Stinger. Bestiller en hel rull med høyttalerkabler, sikring med holder og en 5 meter med signalkabel som skal gå til signalprosessoren (som jeg håper kommer i posten i dag) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 SLIK! Da er spiller montert! :D Fikk lagt opp kabel fra batteri, stripset fast skikkelig her og der. La og opp høyttalerkabler som bare blir midlertidig, men de er såklart også stripset fast skikkelig så ingenting løsner mens jeg bruker det så lenge :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPCracing Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Du får komme og lytte på begge bilene når de er klare ;) Kom meg litt sent hjem fra jobb, så får vel stikke i verkstedet snart så jeg får gjort litt. Skal ta en innvendig motorvask, bytte olje og oljefilter enda en gang. Bytte girolje OG bytte parklyspærer. Hva bruker du til innvendig motorvask ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Hva bruker du til innvendig motorvask ? Brukte QMI sin variant. sånn 1-liters kanne man heller via peilepinnerøret. Koster 179,- på Torshov :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Tenker jeg skal få lagt litt kabling og slikt uka som kommer. Høyttalerkabel, signal og strøm må på plass! Skal jo ha 4 lengder høyttalerkabel i tillegg til strøm så blir noen meter til slutt :P Tenkte faktisk å bruke de originale fronthøyttalerne så lenge, se hva jeg kan gjøre med det og hva det kan yte med riktig deling/tidskomp/EQ ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Original-høyttalerne virker faktisk til å duge, selv uten noe delefilter eller noe. er ikke de beste man får tak i akkurat, men de er brukanes til mer enn andre originalhøyttalere ;) Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ja de overrasket meg litt faktisk. Delt de av ved 63hz og 24dB/oktav nederst for å slippe å plage de helt da :P Men er litt for mye resonans neddi kickpanelet. Får vel kjøre på med demping der nede. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Noen som har noen ideer til hvorfor bilen går dårlig på tomgang? Kan starte den kald, men etter noen sekunder uten gass så dør den ut. Starter fint rett etterpå. Litt plagsomt :) I morgen er det legging av kabler som står på menyen :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Ingen som vet? :) Fikk lagt strøm i går da. Dønn simpelt i dissa bila her! I morgen legges det signalkabel og høyttalerkabler. Kjipt at jeg ikke har kontroll-kabelen som skal mellom displayet til signalprosessoren og selve prosessoren :( Skulle gjerne lagt den samtidig men. Tenker jeg skal driste meg til å dytte inn et par gromme diskanter på dashen så lenge. Har et par som funker på lur ;D Sånn til jeg har skaffa meg 5,25" coaxene jeg egentlig skal ha. Føler dette blir mest en bilstereo-relatert tråd, men får så være :D Resten kommer siden ;D Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 jaja typhon, hvordan står det til med bilen din nå da? skjedd noe nytt? skal du være noe i verkstedet ditt til nesteuke? har vinterferie, så hadde vært kult å tatt turen bort og sett på bilen din ;) Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg