Bamsemoms Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Var jo genialt. Er jo noe som skiller seg ut. Men om alle stiller opp med sånt så blir det ikke kult lengre. Det er tøft/kult fordi det er få/ingen andre som har sånt. Nå liker jeg ting som er nytt og kan være en trend. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hva slags felg type er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Fordi da du begynte å lese tråden syns folk det var kult, men ettersom folk begynte å syns det var teit, var det plutselig teit i dine øyne og.. Eirik ehh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Det var fett ja! Dog er det ikke alle felger som hadde passet til et sånt "stunt". Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Det har vel ikke akkurat så mye med saken å gjøre i forhold til om det er fett eller ei, men de fargene som har kommet på den felgen, har aldri kommet dit mens felgen har vært montert på bilen. Dermed har bilen selv mest sannsynlig aldri vært utsatt for samme behandling med farger. Se på på hvordan malingen har rent fra dråpetreffpunktet og innover i felgen; Man trenger ikke å være ingeniør for å skjønne at denne felgen har ligget flatt på bakken/gulvet med eikene mot taket for at dette skal kunne inntreffe. Videre synes jeg det er noe veldig merkelig med skyggene inne i felgen, for de er sylskarpe i forskjellige retninger, noe som skulle tyde på at kraftig lys kom fra flere forskjellige retninger. Det er bare ett problem med det, og det er at hvis det var flere kraftige lyskilder med forskjellige vinkling inn mot felgen, så ville man aldri fått EN skarp skygge fra hver eike, men muligens flere litt svakere, ettersom skyggene ville stammet fra flere kilder, og i tillegg blitt visket ut delvis av de multiple lyskildene. Mulig jeg tar feil, men jeg begynner å lure på om bildet er enten helveis eller delvis juks, en photoshop på ett eller annet nivå.. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Er vel ingen som har sagt at felgen har vært på bilen eller at bilen har fått samme behandling, noe man forsåvidt ser.. Det ser ut som det har blitt brukt en ekstern blitz eller lignende, noe som fotografer ofte bruker. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivilpolitiet Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hvor står bilene deres? Har paintballen klar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 det så bare teit ut! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Er vel ingen som har sagt at felgen har vært på bilen eller at bilen har fått samme behandling, noe man forsåvidt ser.. Det ser ut som det har blitt brukt en ekstern blitz eller lignende, noe som fotografer ofte bruker. Ekstern blitz er mulig, men ikke med kun en stk når de forskjellige skyggene IKKE harmonerer med 1stk lyskilde. Multiple lyskilder ville heller ikke skapt så skarpe skygger i forskjellige vinkler, ettersom lyset fra de forskjellige vinklene ville fyllt ut skyggområdene som ellers ville ha vært der. Dette har jeg allerede vært inne på. Det jeg har sagt om hvorvidt felgen har vært på bilen eller ei da den fikk behandlingen, eller om bilen har fått samme behandling, er kun en konstatering, så hva er poenget ditt? Vi er jo enige der.. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Ekstern blitz er mulig, men ikke med kun en stk når de forskjellige skyggene IKKE harmonerer med 1stk lyskilde. Multiple lyskilder ville heller ikke skapt så skarpe skygger i forskjellige vinkler, ettersom lyset fra de forskjellige vinklene ville fyllt ut skyggområdene som ellers ville ha vært der. Dette har jeg allerede vært inne på. Det jeg har sagt om hvorvidt felgen har vært på bilen eller ei da den fikk behandlingen, eller om bilen har fått samme behandling, er kun en konstatering, så hva er poenget ditt? Vi er jo enige der.. Er du politiker eller noe?! Var det fett eller var det ikke fett?? Uavhengig av om lyset kommer fra sola eller månen.. ?! hehe.. Klarte ikke dy meg.. :D Syns det var dritkult jeg! Må en tur til fargehandelen etter helga og kjøpe maling til unga.. :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hehehe, du kan så si =) Til sakens kjerne; det ER uvanlig, men kan ikke si det er helt i min gate, selvom det ikke var grusomt =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hehehe, du kan så si =) Til sakens kjerne; det ER uvanlig, men kan ikke si det er helt i min gate, selvom det ikke var grusomt =) Hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg