JoeAlv Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hallo. Tenkte og sote alt bak proffesjonelt, vil ha det skikkelig. Noen som vet hvor jeg kan få gjort dette billigst mulig i Bergensområdet? Sjekket hos Riis, der kom det på ca 5000,- må vel gå ann å finne noe biligere? Hvis det er noen som har vet om et sted der de er veldig flinke, eller veldig dårlig, gi en lyd! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 det er dyrt å få lagt på soting.. betalte 5000kr får min bil da jeg hadde en golf:) så var ikke ille å betale så mye får en såpass stor bil... Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeAlv Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Okei, blir vel kanskje det jeg må gå for då! ;) Prøve og forhøre meg litt til, så får vi se ka det blir til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Eg betalte 4500 for en passat stv, men det er hos ett lokalt trykkeri, så har fått meget god feedback, folk reiser langt for å få det på her,. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Betalte 3500,- hos FilmTeam på Kløfta for 3BG Stasjonsvogn. Har du sjekket hos Hauge Reklame på Kokstad? http://www.hauge-reklame.no/solfilm.htm Eller disse: Gjør bilen stiligere! Vi lev. solfilm, bilstriper, skilter til byens desidert beste priser. Hurtig, raskt og profesjonelt. ABC-Reklame, tlf. 55 10 94 90. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg