Bora2000SR Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 har ikke problem med at mine stopper i bunn jeg.. har ikke senka sååå mye da men er brukbart stivt ja... mn ikke noe bunnstopp nei...det blir jo mere trykk i sylinderen jo lengre ned dempern er neddiså forklarer seg selv.. om den bunner så er det for att demperen lekker. H&R som bunner ja... mener å huske at alle som har brukt mer enn 7000 på sine sett mener at billige "jallasett" til 3000 ikke er noe å ha fordi at det er dårlig kvalitet men når noen bunner med H&R så tror jeg ikke at folk skal snakke så høyt om at billig er drit:P hehe... som sagt.. fornøyd med Ta-technix å hadd d snart i 1 år nå så... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg kjøpte et selv, og det er ingenting å utsette på det. MEN husk å smøre inn gjengene med kobberpasta, kopaslip, molycote eller lignende, for disse settene har ikke rustfrie gjenger. Og detta setter seg no jævlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 skal ikke sitte så fælt da.. vet eneste at det kommer fint sand mellom mutter og demper som gjør at det setter seg godt fast... bare å spraye på noe guffe å bruke trykkluft så kommer den:P hehe...er galvanisert så skal ikke rustefast... men kan jo seff være forskjellig fra bil til bil evnt sett til sett da men... lykke til med kjøpet værtfall.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 nå har jeg fått senkesettet mitt.. jeg har et spm angående 4 hjulskontroll. mann må vell ha det etter bilen er senket.. men må jeg ha 4 hjulskontroll hvær gang jeg skal senke eller heve bilen?? får å slippe slitarsje av dekkan Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 ikke mye svar å få her nej:) hehe Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 skal ikke sitte så fælt da.. vet eneste at det kommer fint sand mellom mutter og demper som gjør at det setter seg godt fast... bare å spraye på noe guffe å bruke trykkluft så kommer den:P hehe...er galvanisert så skal ikke rustefast... men kan jo seff være forskjellig fra bil til bil evnt sett til sett da men... lykke til med kjøpet værtfall.. Ja, gjengene er galva og justeringsmutteren er i aluminium! Demperen sitter utsatt til for all slags søle, sand, snø, steinsprut osv, og den galven holder ikke lenge. Som nevnt tidligere så går det greit å justere på disse hvis man påfører godt med kopperpasta e.l, men uten dette så vil det sette seg godt. Jeg "glemte" å smøre inn en av demperene, og den sitter som limt. Med justeringsmuttere i aluminium, så er det fort gjort å dra det i stykker. Så jeg anbefaler å sette gjengene inn med et smørestoff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 ikke mye svar å få her nej:) hehe Ja, det burde du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 oki Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 jeg har ikke ahtt 4hjulskontroll på min å den sliter kun dekk på innsiden på bakdekka.. men det har jo med at jeg har stiv aksling bak å hjula får en annen spissing ved senking,... bakhjula kan ikke justers på min, kun fram som kan justeres.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenc Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Jeg har tenkt til å få senket min nye passat noen mm også, bør man alltid ha 4 hjuls kontroll etter? Hvor får man gjort dette, og hva koster det ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Kan være greit med 4-hjulskontroll, så slipper du at du kjører med feil spissing/camber slik at dekka slites. Koster vel rundt en tusenlapp, alt etter hvilket verksted. De fleste bilverksteder tar kontroll, vil jeg tro. Hør med ditt lokale, men merkeverksteder er som regel dyrere. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.