Actros 8x8 Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Du mener strikk rundt buksebeinet og buksa nedi sokken?Det har jeg aldri skjønt greia med, og jeg har ALLTID lyst til å ta tak i en strikk-person, og spørre hva som er tingen med det her! Så om noen her bruker strikk rundt buksebeina; Hva er greia!?!?! Eg har hatt buksa nedi sokkane. Det var for å sleppe å få olja frå sykkelkjede på buksa. Men eg har slutta med det. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Finst vel en idrettskar innpå forumet her?:D Som idrettsstudent tar jeg sterk avstand fra buksestrikk rundt leggen, og når jeg tenker meg om så er det faktisk ingen i klassen min, eller forøvrig på hele idrettsavdelingen som bruker strikk rundt buksa.. Mitt forhold til Ari Behn: "Ari dukker opp på tv, jeg skifter kanal"... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Som idrettsstudent tar jeg sterk avstand fra buksestrikk rundt leggen, og når jeg tenker meg om så er det faktisk ingen i klassen min, eller forøvrig på hele idrettsavdelingen som bruker strikk rundt buksa.. Mitt forhold til Ari Behn: "Ari dukker opp på tv, jeg skifter kanal"... Som tidligere elev ved idrettslinje, støtter jeg deg på den! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Jaja, ingen som kan hjelpe oss med strikk-problematikken her. Men jeg forstår ikke det at noen idrettsfolk må svare på dette, for jeg ser da alle slags folk med disse strikkene - men av fellestrekk har de et glætt og sleskt utseende. :D Anyway, det var Ari-saken vi var på... de som var trofaste tittere på Torsdagsklubben for en tid tilbake husker selvsagt Otto's velvalgte ord om Ari Behn... http://www.youtube.com/watch?v=TeGoqjLtg7U Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hvem hater ikke den sleipe ålen av en kar ved navnet Ari Behn. Bare navnet får et spebarn til å forstå hvor sleip og dum han er. Det værste er at han har kommet seg inn i kongehuset ved å være en sleip og irriterende dritt. Den mannen må seriøst se å få kontakt med bakken før noen slår han bokstavelig talt rett ned i bakken. Måten han snakker på og formulerer seg på er jo helt på jorde :rockets :ssip: Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 blablabla.... Anyway, det var Ari-saken vi var på... de som var trofaste tittere på Torsdagsklubben for en tid tilbake husker selvsagt Otto's velvalgte ord om Ari Behn... http://www.youtube.com/watch?v=TeGoqjLtg7U AMEN!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Finst vel en idrettskar innpå forumet her?:D Idrettsgutt her. Jeg bruker ikke strikk i buksene, men disser bruttern hver gang han prøver seg. Skjønner ikke hva pointet er, desutten er det 2k6 Anyway, det var Ari-saken vi var på... de som var trofaste tittere på Torsdagsklubben for en tid tilbake husker selvsagt Otto's velvalgte ord om Ari Behn... http://www.youtube.com/watch?v=TeGoqjLtg7U GO OTTO! Ler hver gang jeg ser Ari uttale seg i media. Maken til tosk. Han og Märta er et skikkelig rart par, barna har ikke akkurat fått noen bra start de eller (ref. navnene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Også måten han snakker på. Altså........ jeg og Märtha....... vi liker....... å lese historier...... til hverandre........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hahahha ja. "Jeg og Märthamin....fantaserer..om å ha med..et par engler..på en liten..groupie..Ghhhr" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Nei, hele kongefamilien kan godt ta kvelden syns jeg... Bortsett fra kongen, virker jo som en hyggelig kar forsåvidt. Men Ari er den værste jævelen av de alle (sammen med mette-marit). Huff... Kan ikke si jeg liker de nei... Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Bra folkens. la oss samle våre tanker Mosselukta kommer faen meg innpå meg her. Sjekk denna.. jeg blir kvalm og denne herremin! for en klein jævel.. Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Nei' date=' hele kongefamilien kan godt ta kvelden syns jeg... Bortsett fra kongen, virker jo som en hyggelig kar forsåvidt. Men Ari er den værste jævelen av de alle (sammen med mette-marit). Huff... Kan ikke si jeg liker de nei...[/quote'] Hans Majestet Kong Harald virker som en trivelig kar :) Ønsker han et langt og godt liv! Det samme gjelder H.K.H Kronprins Håkon! Han har jeg faktisk sett på nakne hipper sammen med! (en dokfilm på Den Nynorske dokfilm festivalen elns) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hans Majestet Kong Harald virker som en trivelig kar :) Ønsker han et langt og godt liv! Det samme gjelder H.K.H Kronprins Håkon! Han har jeg faktisk sett på nakne hipper sammen med! (en dokfilm på Den Nynorske dokfilm festivalen elns) Ja, kongen er ikke så mye i media som ari å de gjengen der, så virker som en rolig og stabil kar:) Men media suger jo fatt i det de kan... Så jo bare i avisen idag. ari som krangler med noen folk, og hva faen bryr det meg? Ikke en forbanna dritt! Blir steikanes forbanna hver gang jeg så mye som ser trynet hannes på forsiden av avisen Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ikke glem å tituler medlemmer av kongehuset nå folkens. (Flink gutt adivass!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ikke glem å tituler medlemmer av kongehuset nå folkens. (Flink gutt adivass!) Faktisk godkjent å bare titulere han for Kongen. Blei litt overraska når jeg fikk vite det. "Hva synest Kongen om dette?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg