Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Det stemmer, holder det :) Disse er vel medlem av kongehuset pdd, og skal tituleres: H.M. kong Harald V H.M. dronning Sonja H.K.H. kronprins Haakon H.K.H. kronprinsesse Mette-Marit H.K.H. prinsesse Ingrid Alexandra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Du mener strikk rundt buksebeinet og buksa nedi sokken?Det har jeg aldri skjønt greia med, og jeg har ALLTID lyst til å ta tak i en strikk-person, og spørre hva som er tingen med det her! Så om noen her bruker strikk rundt buksebeina; Hva er greia!?!?! hehe...det ER faktisk kult...OG det sparer buksa for ikke å subbe nedi å bli stygg som mange av mine er blitt pga glemmer det allthetime..for vi som liker baggy bukser og ikke trange stygge harryhomo bukser... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 hehe...det ER faktisk kult...OG det sparer buksa for ikke å subbe nedi å bli stygg som mange av mine er blitt pga glemmer det allthetime..for vi som liker baggy bukser og ikke trange stygge harryhomo bukser... ja, utrolig kult å synke så lavt:diespam: regner med du for " credz" blant fjortisene?!:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 ja, utrolig kult å synke så lavt:diespam: regner med du for " credz" blant fjortisene?!:) haha...imotsetning til deg får jeg vel cred fra de fine damene på byen :) typisk harry folket å rakke ned på oss som bryr oss litt...haha vi ler! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 haha...imotsetning til deg får jeg vel cred fra de fine damene på byen :) typisk harry folket å rakke ned på oss som bryr oss litt...haha vi ler! HAHA :D typisk hetro folk å rakke ned på sosser, mener du vel? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 HAHA :D typisk hetro folk å rakke ned på sosser, mener du vel? Ikke alle sosser er homser vettu.. Selv går jeg ikke akkurat i baggy pants, går med dem under rumpa, men gir faen i om de blir slitt nederst.. Ari Behn virker iallfall som en kar som ikke bryr seg for mye om hva andre mener om ham.. Det er kult. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hørte på radioen i dag, og det var noen "kollegaer" av Behn om mente at "han burde holde kjeft" :P Han gjør ikke akkurat seg selv populær.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 han der rakkelhue der, han skal du få billig... forbanna idiot... og dassnørd uttav en annen verden... han snakker som om han har vært på knark i 50 år, og har like rask hjerne... han er klysete uttav en annen verden og kler seg som en tosk, han har BARE idiotiske uttalelser og komme med... han MÅ være en alien... Ang strikkproblematikken, min mening, det ser idiotisk ut, rett og slett toskete ut, men hvis dere vil gå slik så greit for meg... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Ikke alle sosser er homser vettu.. sa jeg det da? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hvorfor må vi prate om "han"?? Hvorfor måtte dere dra fram denne gamle glemte tråden akkurat i dag? Nå er resten av min dag ødelagt.. H.N.D. (Hele Norges Drittsekk) Ari Behn hadde faktisk passet med strikk rundt buksebeina, det hadde gått helt fint sammen med personligheten hans.. Og han kan ikke bli teitere uansett! Han kunne faktisk passert meg på gata med trusa på huet uten at jeg hadde stusset over hvorfor han hadde hatt det.. At han har fått innpass i Kongehuset tenkte jeg først måtte være en glipp, men alle Kongehus trenger vel en narr?! Så hvorfor ikke.. EDIT: Vet ikke om det heter Kongehuset eller om man tittulerer kåken som Slottet? Det er iallfall blitt en form for lukket avdeling i mine øyne etter at Ari fikk innpass der.. :web Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 la oss IKKE snakka om denne fjotten! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 la oss IKKE snakka om denne fjotten! Enig med du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 sa jeg det da? Når du dro inn ordet hetro gjorde du indirekte det ja. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Når du dro inn ordet hetro gjorde du indirekte det ja. Eirik Men jeg sa det ikke... mener de er kanskje litt mindre hetro ja. men ikke direkte homofil! Men nok ot.. Det er klysa ari behn temaet handler om ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 HAHA :D typisk hetro folk å rakke ned på sosser, mener du vel? fordi jeg har fete klær er jeg soss? :) folk som kan liker å ta seg ut..sånn er det :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg