Gå til innhold

La oss snakke om Ari Behn

Ranger emnet

soNiXx

Anbefalte innlegg

Ikke alle sosser er homser vettu..

Selv går jeg ikke akkurat i baggy pants, går med dem under rumpa, men gir faen i om de blir slitt nederst..

Eirik

til det første du sier er svaret: JO!

til neste setning: veldig bra, du har skjønt poenget, er buksa for lang så heller brett den innover/dra den lit opp eller la den være, strikker er jo bare skummelt. Jeg blir redd strikker i hvertfall.

on topic: Ari Behn er en utrolig forhatt person, greit nok at han er litt glatt kanskje, men ser ikke helt vitsen i å henge på han som en klegg, da han andre klovnen jeg ikke husker navnet på har kødda med kongehuset og Ari i 8 år.. er det liksom helt greit det eller?! Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre, men syns egentlig han andre klovnen er verre enn Behn.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe...det ER faktisk kult...OG det sparer buksa for ikke å subbe nedi å bli stygg som mange av mine er blitt pga glemmer det allthetime..for vi som liker baggy bukser og ikke trange stygge harryhomo bukser...

Her går det i Levis 501, og KUN Levis 501 også! Type sort. Men nå er jeg kanskje litt mer MC type enn du er i dine potetsekk-bukser. Du går i hva du vil for meg, med rosa strikk rundt leggen eller blondekant i linningen. Det driter jeg i, men man trenger faktisk ikke være homo bare pga man faktisk har lært å kjøpe klær som passer og som sitter som støpt!

Slipper tilogmed strikk noe sted, pga det subber ikke noen steder. Det er faktisk ganske arti å følge med på hvor påvirka enkelte er av hva som er mote fra dag til dag.. Alt fra trange i leggen og vide over rumpa til hengende rundt skoa med beltet midt på eller aller helst nedenfor skrittet.. Jeg bare ler av det, hva annet kan man gjøre?

Jeg har brukt 501 siden barneskolen, og vil fortsette å gå i det til jeg dauer!

Hva Ari Behn angår, så nekter jeg å prate mer om ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i Levis 501, og KUN Levis 501 også! Type sort. Men nå er jeg kanskje litt mer MC type enn du er i dine potetsekk-bukser. Du går i hva du vil for meg, med rosa strikk rundt leggen eller blondekant i linningen. Det driter jeg i, men man trenger faktisk ikke være homo bare pga man faktisk har lært å kjøpe klær som passer og som sitter som støpt!

Slipper tilogmed strikk noe sted, pga det subber ikke noen steder. Det er faktisk ganske arti å følge med på hvor påvirka enkelte er av hva som er mote fra dag til dag.. Alt fra trange i leggen og vide over rumpa til hengende rundt skoa med beltet midt på eller aller helst nedenfor skrittet.. Jeg bare ler av det, hva annet kan man gjøre?

Jeg har brukt 501 siden barneskolen, og vil fortsette å gå i det til jeg dauer!

Hva Ari Behn angår, så nekter jeg å prate mer om ham!

hehe...bare le..vet ikke hvem som blir ledd mest av jeg men! :)

du går ihva du vil for meg! hehe bondestilen er sikkert kul den...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er ikke annet man kan gjøre.

En ting er å pynte seg, det gjør jeg sjøl når jeg skal ut å kjøre/presse runder eller ut i det hele tatt. Arbeidsklær går det i om jeg akkurat har jobba eller ikke rekker å skifte før jeg må ut. Overser mye spesielle klesstiler, men akkurat det med STRIKKER??!?!? wtf, må jo være helt utrolig flaut å gå med det?

men men, verden er jo godt på vei under, så får håpe jeg ikke blir for gamal.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...det ER faktisk kult...OG det sparer buksa for ikke å subbe nedi å bli stygg som mange av mine er blitt pga glemmer det allthetime..

Uff..

Er synd på deg :)

Altså, hadde noen av buksene mine blitt slitt nederst på benet, vet jeg seriøst ikke hva jeg hadde gjort, sansynligvis begynt å grine....

:blah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg har fete klær er jeg soss? :)

folk som kan liker å ta seg ut..sånn er det :)

Nei, du blir vel heller stemplet som soss, nettop fordi du bruker uttrykk som "fete klær":kiss

Men Ari? Han er bare en løsemiddelskadet løsunge som har prestert og smiske seg inn i norge's største floksale avgift. Går til angrep på forfattere som er mer annerkjente enn han, og folk som er generelt smartere, og har kommet lengre i livet enn han.

Tror dere Mãrtha hadde begynt og preike om engleskoler og det som verre er om hun IKKE hadde funnet noe av "restitusjons"stashet til Ari? Du vet du har funnet noen dårlig dritt fra Kossovo når du begynner og se lysfontener.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fortell meg.. Håper du ikke bruker super baggy bukser med strikk?

nei har ikke "sægge" bukser nei...hehe...var da faen så folk henger seg opp i at enkelte liker å ta seg ut! haha... forventa ikke annet her heller da så derfor jeg fyrer opp litt!

men tipper dere hadde sett på meg som en typisk soss ja! hahaha

kommer just fra solariumet også BTW ! ;) hæhæ

forresten...der skulle sett meg i mine xxl ski klær! haha...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke sossene sine klær er så pene jeg.. liker min egen stil best! liker å ta seg ut? mener du at vi andre ikke ser bra nok ut?

Sosser er homser, om man kler seg i dameklær, trange klær, håret bak med et bånd rundt hue, sokkene over boksa osv. fy faan, sosser er kvalme!:deng

Kjøretøy:

1988 Volvo 740 GL V8 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider