superjoppe Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hei! Er det noen som har en fullstendig oversikt over reléene i 700-serien? Og kan noen fortelle meg hvilket relé som skal stå til høyre for glødetrådsvakta? Jeg har en tom sokkel i 760en min, og lurer veldig på hva som skal stå der. Om noen vet nummeret på reléet som skal stå der også, hadde det vært kjempefint! Mvh. Joakim Edit: Legger ut bilde av panelet. Reléet som mangler skal være til høyre for den store orange glødetrådsvakta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 er ikkje det bare ett ledig høl da? :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjoppe Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Nei, det er sokkel med kontakter der. Lurer på om det kan være til varmetrådene i bakruta da de ikke virker på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 bare måle nedi da og se når du får styrestrøm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg