CorvetteC3 Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 noen som vet om det blir prikke system på mopedlappen også? og lastebil lappen, traktor, buss osv? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by Håkon A 1. først må snuten se at du gjør noe galt. 2. får du prikk pga fartsovertredelse, har du kun deg selv å skylde på. 3.det som er bra er at flere trafikk-amøber vil våkne. 4. å bryte vikeplikt etc er bare for dumt. 5. frykter du prikkesystemet er du en elendig sjåfør. Er enig med deg der . Har ikke fått noe bot enda . Men det prikkesystemet , de prikkene du får vil de forsvinne etter en periode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 De forsvinner vel etter tre år regner jeg med? De burde delt prikkene på hvor langt du kjører i året syns jeg... Evt mister en prikk per 20 000 prikkfritt :D Forøvrig regner jeg med det ikke blir noen problemer, har hatt lappen i tre år nå og aldri fått noen andre forelegg enn parkeringsbøter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Det burde gå greit det her hvis man bare er litt "våken" når man gasser. Jeg kjører ca 60' i året og de eneste gangene jeg har fått bot har jeg sittet ukonsentrert i mobil , pratet med passasjer eller sunget med en kul sang på full guffe. Jeg ligger veldig ofte 30-50 over grensene men bremser ned til førerkort grensa hvis jeg er i tvil. Har blitt endel blink i høst etter at de intensiverte kamera bruken men godt innefor budsjett ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Forbanna drit er det, litt uheldig uten å kjøre stygt så mister ein lappen? mister eg lappen for å kjøre i 100 i 80 sone skal det bli lurveleven. Ufattelig kva ein skal finne seg i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg