Laggis Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hei, ønsker bare å finne ut om det er noen som er for en markering slik at vi får hindret dette? Siter Mercedes Benz E280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 får ikke til det da,den bommen kommer garantert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 bommen burde aldri blitt tatt ned.. folk hadde vent seg på det og uansett hva som kommer til å skje må det være en bomring... er til fordel for oss til syvende og sist! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Bensinavgiften blir kanskje litt værre å svelge. Glad jeg flytter ut av denne dritten snart. kan ikke fatte at man skal betale bomavgift i okstadbakkan når man likevell må stå i kø i en halvtime i toppen av bakken grunnet den rævva hovedveien ut av byen. Hjelper pent lite å ta buss når den lille veien til og fra jobb plutselig tar 90 minutter. Tror dette er en sjult agenda fra Ottervik. Hun gjør det jo umulig for oss som vil bo i utkanten, men jobbe i byen. Hadde hun og resten av sosialistjævlene fått bestemt hadde vi vell alle bodd i en jævla stor miljøleir falstad-style, midt i byen, hvor alle måtte jobbe og bo og sende all fortjenesten til kommunekassa, slik at politikerne og byråkratene kunne gottet seg på "kurs", på spaopphold i Polen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Noen som har hjemmeadressen til disse politikerne? Vurderer å invitere meg selv snart. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laggis Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 takk for noen deler mitt syn! flytter til steinkjer om 2 måner så gir no egentlig faaan, bare synd at dere som ikke flytter må betale... hadde jeg vært dere har jeg gotatt bomen, men ikke faaan om jeg har betalt veiavgifta....gla jeg kommer meg til mor og far uten å kjøre innom trondheim komune... Nå er jeg ikke Sør Trønder noe mer... Kommer ikke til å flytte tilbake..! synd men sant... Bra å leve i verdens rikeste land, som også er verdens dyreste land.. Takk Rita ottervik(tremening av gammel eier og driver av "Club4" ) Takk Jens Stoltenberg(han som ødelegger Norge) Siter Mercedes Benz E280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Først klager dere over dårlig veistandard, men når det kommer frem en plan for å finansiere utbyggingen så vil dere ikke bidra? Hvor skal pengene komme fra da? Som DCA sier, bommringen skulle aldri blitt tatt ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 ta med avbiter og skrujern så skal du se bommen plutselig ikke funker en dag :) been there, done that!!! bommen i buvika/øysand funka plutselig ikke lengre en fin sommerkveld:) hehe.. var nede en hel uke den... penger spart!!! Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 hehe.. hvor kommer denne nye bomringen da? i have been there, done that my self Bora2000SR ;D hehe. Det var mange GLADE billister gitt :D Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Først klager dere over dårlig veistandard, men når det kommer frem en plan for å finansiere utbyggingen så vil dere ikke bidra? Hvor skal pengene komme fra da? Som DCA sier, bommringen skulle aldri blitt tatt ned. Så de titusner jeg betaler i skatt og avgifter bidrar ikke? Og hva med de milliarder som nå er sløst bort i finnanskrisa, kunne vi ikke brukt de på vei? At folk godtar dette sier vell mer om dem enn oss. Nå må folk snart åpne øyene å se hvordan norske sosialistjævler lurer oss alle. Pengene vi har betalt inn i skatt og avgifter for å blandt annet bygge vei sløses bort i tusenvis av idiotiske prosjekter. Norge er en vellferdsstat - samferdsel er velferd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 ja men med bomring så MÅ det skje noe med pengene...husk alle de største byene i norge har det... og bomringpengene går direkte til veifinansiering! og ja jeg er enig i det med sosialistjævlene... men dette er eneste løsning her! bomringer er det vel i hele verden :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 ja men med bomring så MÅ det skje noe med pengene.. Bare halvparten av pengene skal gå direkte til vei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Ingen i hele verden har slike veiavgifter som vi har. Og ingen i hele verden har i nærheten så mange bomstasjoner som oss. Alikevel så har vi noe av de jævligste veien man kan tenke seg. Er et lite brudd i sammenhengen her syns jeg. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 hvor mye av de 3000 som jeg betaler i årsavgift går til bil, og vei? Hvor mye av de 14 kr jeg betaler(hvor av 8-10 er avgift) går til bil og vei? Hvor mye av det jeg betaler i de IDIOTISKE bomringene går tilbake til veien?? Hvor mye av det jeg betaler i skatt, av inntekten min går tilbake til vei???? Dette er rein og skjær BULLSHIT fra ende til annen, det er ikke noe som heter vi MÅ HA bomring, hørt noe så idiotisk? faen heller.. Jeg er for at folk skal få velge selv(ikke via noe idiotisk parti eller noe) men via en liste av ting, som DE selv ønsker at pengene skal gå til, da skal du se pipa hadde fått en annen lyd. Jeg er så jævli imot at de nautene som sitter på stortinge skal få 800000 i året + bonus og annen dritt, de gjør jo INGENTING... de hører ikke på folk, de bare seiler sin egen sjø... 3 års fallskjerm får hvertfall ikke jeg hvis jeg får sparken... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Jeg HATER den nye "bomringen"onfiredevi .. dem kunne heller satt opp den jævla brua si først, for og så klemt opp en bom PÅ selve brua Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg