Gå til innhold

Golf 1 dials

Ranger emnet

olemarius

Anbefalte innlegg

god dag, bare lurte på om noen har noe erfaringer med å bytte dials'ene i en golf 1 ? http://www.trimsport.co.uk, selger noen for rundt 420nok, trengs det tuv papirer eller noe på dette ?

Har fått et tilbud på rett rundt 1000nok for custom made dials, men syntes det var litt dyrt men trengs det tuv papirer ?

noen som har skifta etc ?

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke tilgang på printere og slikt av god kvalitet tro jeg det er mange fotobutikker og kopisentere som du sende slikt på mail til - så trykker de det opp for deg i ønsket format og kvalitet.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ole marius..

Må se og sjøba deg ein chaddy fysst...Når du har det ska du heller få någen av meg, skifta på min, (te kvide, blei digg!), har någen liggane te deg..

Forresten!, koss går deg neri syden land?

Kati du komme hjem?

Du får ha et godt nyttår!

-Nå ska eg kosa meg med någe pain og pils..!

mvh Mads....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei mads!!..

komt deg på forumet du og, herligt! trenge sånne så deg her : )

ja caddy bler det, har fått meg jobb og nå. så da bler det peng og da bler det bil når eg komme hjem.

regne me å komma hjem rundt når ferien starte hjemma, juni eller någe, kanskje litt før.

da bler det gang, satse på dra te tyskland eller någe då eller ?? e du med??

e jo inni 2004 allerede nå eg :) jevla herligt.

godt nytt år mads! kos deg med pain og ØL! ta ann heilt ut, ble vonde!!!

få deg msn foressten, eirik hjelpe deg!

mvh

ole m.

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider