tusil Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Lyst på bora, men lurer på litt. Jeg lurer på vanlige feil med bora? Er det dyrt å kjøre, forsikre og reperasjon? Noe hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Vanlige feil som jeg vet er foringer i bakaksel, rust på list mellom store å lille ruta i bakdøra.. ikke noe storgreier men noen irriterer seg over det:) åsså er det noen typer som har dårlig girkasse (DUU kasse) men er ikke alle som har problemer med dem da.. har den kassa på min bil å har ikke noe problem med den. har gått 178 000km så den holder nok en stund til... eller så er det ikke allverdens dyr forsikring å dem er veldig enkel å skru på å deler er som regel ikke så veldig dyrt...har vel så å si skrudd på det meste på motoren og understell/bremser å kan ikke si annet enn at det er enkelt. bora er ikke det dummeste kjøpet nei.. er samme bil som gof 4 bare litt finere:) hehe.. om du vil style o.l så er det meget billig styling og tilbehør til disse bilene. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Kasser er som sagt ett stort problem på disse bilene :( Ellers er låsekasser , rust i bakluke ett problem også :) Billig å forsikre og får evig mye deler på ebay da markedet i usa er mega stort både på styling og slitedeler. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg