lurepåmye Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Pizzabestilling i år 2015 Telefondame: - Speed-Pizza, goddag. Kunde: - Goddag, jeg vil gerne bestille. Telefondame: - Først, kan du give mig din NIN, tak? Kunde: - Naturligvis, mit National Identificerings Nummer er 6102039998-45-54610. Telefondame: - Tak. Først præsenterer jeg mig, jeg hedder Habiba, tak Gert Erik Boller. Vi vil sammen tjekke dine data først. Din adresse er så: Turtelduegade 17 i Gudsøspand og dit telefonnummer er 04 68 69 69 69. Dit arbejstelefonnummer er i firmaet Parasko, 04 72 25 55 41 og dit mobil nummer er 06 06 05 05 01, er alt korrekt? Kunde (stille): - Øh, ja … Telefondame: - Jeg kan se, at du ringer fra et andet nummer, som svarer til Frøken Vibeke Stålem, som er din teknisek sekretær. Når nu klokken er 23:30 og at du ikke er på arbejde, kan vi kun levere pizza hos Frk. Stålem hvis du sender os et XMS fra din mobil med følgende kode: AZ25/JkPp+88** Kunden: Okay, det gør jeg. Men hvordan har du fået fat i alle disse oplysninger? Telefondame: - Krydssøgning af data, naturligvis. Kunden (stort suk): - Okay. Vi vil gerne have to af jeres specielle mexicanske pizzaer. Telefondame: - Det tror jeg ikke er en god idé. Kunden: - Hvodden det? Telefondame: - Din sygesikringskontrakt forbyder dig sådan et farligt valg. Ifølge resultater af din nyeste lægeundersøgelse, lider du af forhøjet blodtryk og du har for højt et kolesteroltal. I øvrigt blev frøken Stålem behandlet for hæmorroider for tre måneder siden, derfor frarådes chili. Hvis I holder fast på, at I ønsker sådanne pizzaer, vil sygesikring forhøje præmien. Kunden: - Ouch … Hvad råder du mig til, så? Telefondame: Jeg kunne anbefale jer vores light pizza med Sojayogurt. Jeg er sikker på, at I kommer til at elske det. Kunden: - Hvad får dig til at tro, at jeg vil kunne lide den pizza? Telefondame: - Du har lånt bogen “God mad let at lave med soja” på firmabiblioteket og frk. Stålem har lavet søgninger på nettet i går med http://www.moogle.dk med søgeord “soja” og “opskrifter”, derfor dette forslag. Kunden: - Okay, så. Giv mig to af disse pizzaer, størrelse 4. Telefondame: - Eftersom du er i behandling med Dipronex LP og frk. Stålem har i 2 måneder været under Ziprovac behandling (3 piller om dagen) og at pizzaen indeholder, ifølge loven, 150 mg Phenylseptine for 100 g dej, er der en lille risiko for kvalme hvis I indtager størrelse 4 i mindre end 7 minutter og 37 sekunder. Derfor forhindrer loven os i at levere denne størrelse. Til gengæld, kan jeg levere Mini-modelen med det samme. Kunden: - Okay, okay da. Så tager vi to Mini’er. Du får nu mit kreditkortnummer. Telefondame: Beklager, jeg tror, du bliver nødt til at betale cash. Din saldo på dit Visa-kort er over det tilladte og du har efterladt din American Express kort på dit arbejdsplads. Det fortæller kreditkort-SattElis-systemet mig. Kunden: - Ja, ja. Jeg vil hente cash på automaten før buddet kommer. Telefondame: - Dette vil heller ikke virke, du er gået over din ugegrænse for hævninger. Kunden: - Bland dig udenom. Jeg skal nok klare det her. Nøjs med at sende mig pizzaerne. Hvor længe går der, før vi har dem? Telefondame: - Når vi tager vores kvalitetskontrol i betragtning , vil de være hos jer om 45 minutter. Hvis I har travlt, kan I få dem 10 minutter hurtigere ved at hente dem selv, men det er svært at balancere med to pizzaer på en knallert. Kunden: - Hvordan i alverden ved du, at jeg har en knallert? Telefondame: - Din Skoda er til reparation i Garage Fremtid men til gengæld er din knallert i god stand siden den kom forbi teknisk kontrol i går. Den er i øvrigt parkeret foran frk. Stålems bygning i øjeblikket. Jeg vil i øvrigt gøre opmærksom på din alkoholpromille. Du har betalt fire AfroBlack coctails på Tropical Bar for 45 minutter siden. Når man iberegner indholdet af disse cocktails og af din og frk. Stålems fysisk tilstand, er ingen af jer i stand til at køre. I risikerer begge to at få taget kørekortet på stedet. Kunden: - @#%/$@&?#! Telefondame: - Jeg råder dig til at forblive høflig. Jeg oplyser dig om at vores telefonsystem har et online anti-fornærmelsesystem som går i gang automatisk efter andet fornærmelse-serie. Jeg vil ligeledes oplyse dig, at klagesystemet er automatisk og bliver sendt direkte til politistationen. Jeg vil også minde dig om, at du allerede blev dømt i 2009 for en lignende sag. Kunden: (stum) Telefondame: - Var der ellers andet? Kunden: - Nej, tak. Jo i øvrigt! Husk de gratis Colaer med pizzaerne, som I jo reklamerer med. Telefondame: - Beklager men vores kvalitetskrav forbyder os at give gratis sodavand til overvægtige. Dog kan jeg, som et plaster på såret, give dig 15% rabat på Flash-medlemskab af kontraktet Jurishelp, den juridiske kontrakt der føres af Forsikringselskabet TrykSpeed. Den kontrakt dækker bl.a. juridisk hjælp i forbindelse med skilsmisse. Eftersom du er gift med Birgitte Taber siden den 15/02-2008 og at du er så sent hos frk. Stålem og du lige har købt en pakke med 15 kondommer og en tube glidecreme på KanalApoteket for en time siden, kunne denne rabat blive nyttig på et tidspunkt. I øvrigt vil jeg lægge en 5 Euro rabatkupon til pizzaerne for dit næste køb af kondommer i SpeedPharma. Hav en god aften og tak for dit køb hos SpeedPizza. Farvel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 *GRØSS* Håper jeg aldri får oppleve noe sånt! Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Da stikker man heller til butikken og kjøper seg en grandis..hvis ikke hu dama bak kassa også veit alt om deg da Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 hmm.. værste er jo at dette vil bli mulig ved hjelp av datateknologien i framtiden.. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg har sagt det før; jeg er født 40-50 år for sent! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 hehe.. ting var bedre før! Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Dusy skrev: Da stikker man heller til butikken og kjøper seg en grandis..hvis ikke hu dama bak kassa også veit alt om deg da Eller bare at grandis smaker møkk iforhold til en skikkelig fersk pizza.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Grandis er digg. Jeg spiser grandis nesten hver dag. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 var virkelig mye stress bare for å bestille pizza hehe ;p Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 buskmann skrev: Grandis er digg. Jeg spiser grandis nesten hver dag. Stakkars deg:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hvorfor skal man få svar av en sur danske? Online-bestilling er jo tingen. Peppes har jo hatt det i over et år allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hahahaha, så eviig bra! Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg