Gå til innhold

hva skjer om man drar ei søplepose over fotoboksen?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

Bommer du på kloss hold, da burde du ikke bruke ei rifle.

Er brukt søppelposer her og har jeg sett, noen år tilbake så ble en tatt i fotoboks her, samme kvelden dro di ned fotoboksen å heiv den i elva.. skikkelig smart da boksen direktesendte bildene.. blei god bot på han !

cosworth powered

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg gjentar meg selv: vi som betaler skatt er med på å betale disse boksene. Så hvis de blir ødelagt, er det vi som må betale. Å knuse fotobokser blir like dumt som å knuse vinduer i oslo og skyte raketter etter små barn pga krigen i palestina.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bommer du på kloss hold, da burde du ikke bruke ei rifle.

Er brukt søppelposer her og har jeg sett, noen år tilbake så ble en tatt i fotoboks her, samme kvelden dro di ned fotoboksen å heiv den i elva.. skikkelig smart da boksen direktesendte bildene.. blei god bot på han !

Når begynte fotobokser å fungere som overvåkningskameraer?

De tar da bilder kun ved fartsovertredelser...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha!

Jeg var ikke med å lakkerte en fotoboks i Helltunellen for et par år siden, og den fungerte meget bra når vi ikke dro.

For vi hadde jo aldri vært i helltunellen heller.

Helltunellen=en tunell i Trøndelag et sted...uten for trondheim på vei til Stjørdal.

Jeg vet jo ikke da, for jeg har aldri vært der så jeg har ikke sett inskripsjonen som påståelig var malt opp gjennom tunellveggen ved fotoboksen heller.

Jeg vet det jo selvsagt ikke...og har ingen kjennskap til om dette har skjedd eller ikke.onfiredevi

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for den litt mer egoistiske personen vil det være mer lønnsom å ødelegge boksen. Av de pengene som går til en ny boks betaler du sikkert ikke mer enn noen få øre, eller kroner. Det er jo bedre enn å betale f.eks. 6000 kroner, og bli tatt? :)

Men en pose er selvfølgelig det beste og billigste :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar meg selv: vi som betaler skatt er med på å betale disse boksene. Så hvis de blir ødelagt, er det vi som må betale. Å knuse fotobokser blir like dumt som å knuse vinduer i oslo og skyte raketter etter små barn pga krigen i palestina.

Husk at vi har betalt 4mrd for regnskog i brazil og 350mill for bolig til kong statsminister.

Er ikke mange kr pr person, vis en utsletter noen tusen bokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror en søppelsekk redda meg på vei hjem fra trondeim i helga :) dog hadde søppelsekken ikke vært der hadde jeg kanskje sett fotoboksen noe tidligere

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider