Gå til innhold

hva skjer om man drar ei søplepose over fotoboksen?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

Det beste er å ta et plexiglass eller annen plast-glass-sak, og gni over det med sandpapir litt forsiktig, slik at man såvidt ser gjennom det, for så å lime det over linsa i fotoboksen. Var noen som gjorde det her i nærheten.. Gikk sikkert et halvt år før dem fant ut av det..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det beste er å ta et plexiglass eller annen plast-glass-sak, og gni over det med sandpapir litt forsiktig, slik at man såvidt ser gjennom det, for så å lime det over linsa i fotoboksen. Var noen som gjorde det her i nærheten.. Gikk sikkert et halvt år før dem fant ut av det..

Hvorfor er ikke du ute og råner rundt bussterminalen esban :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke du ute og råner rundt bussterminalen esban :)

Råna istad vel.. :P Må jo følge med vettu.. Nei, blir nok råning senere idag ja, så er bare å ha øyne og helst ørene åpen det.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råna istad vel.. :P Må jo følge med vettu.. Nei, blir nok råning senere idag ja, så er bare å ha øyne og helst ørene åpen det.. :)

Er her et par dager nå, så jeg skal følge med. Bor på F2...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer om man drar ei søplepose over fotoboksen?

Da blir bildene svarte, Anders :D

Hvis du tar en kjetting på hengerfestet og røsker ned hele greia så vil jeg vel tru det tar LITT tid, i allefall, før den er oppe igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir bildene svarte, Anders :D

Hvis du tar en kjetting på hengerfestet og røsker ned hele greia så vil jeg vel tru det tar LITT tid, i allefall, før den er oppe igjen :P

haha, men det kan jo bli utrolig kostbart det siste.. blir noe billigere og kan skylde på fylla i første tilfellet!:morph:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobba ei stund nedover e6 i østfold når den blei bygd ut, bodde på norgesporten motell på grensa og jobba ved eide tunellen, hata de boksane som sto der vær morgen jeg hadde dårlig tid og 940ien skreik etter ladetrøkk, så de boksane blei mye prata om i lunsjen og da var det en sjel som hadde litt peil som sa at på strekninger som det står fotobokser så er det somregel en slags sentral el en mindre boks på bakken som alle boksene er kobla opp imot som sender da bildet videre.

Boksene er vist ikke så dyre så de kommer fort opp igjen, men denne sentralen er vist dyr veldig dyr og tar tid før kommer opp igjen.

Tenkte mye på og få med en av skytterne og dra no runder med sånn eksplsiv lunte rundt alle boksene og den sentralen ei natt og blåse alt samtidig.

Er ikke helt enig i at det skal væra fritt tel og gjøra hva som helst langs veien, men det kommer bare fler og fler bokser, og gjennomsnittsmåling, vi mister jo friheten, er jo snart ikke mulig og gjøra no gæli, virker som det er mer og mer tvil på menneskets dømmekraft og derfor må det lages innretninger som skal passe på oss hele tia, jeg lurer litt på hvor det skal stoppe, er jo ikke bare langs veien det er sånn.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt enig i at det skal væra fritt tel og gjøra hva som helst langs veien, men det kommer bare fler og fler bokser, og gjennomsnittsmåling, vi mister jo friheten, er jo snart ikke mulig og gjøra no gæli, virker som det er mer og mer tvil på menneskets dømmekraft og derfor må det lages innretninger som skal passe på oss hele tia, jeg lurer litt på hvor det skal stoppe, er jo ikke bare langs veien det er sånn.

det er HELT riktig, det blir bare verre og verre! Det er det ingen tvil om, vent noen år til, så skal vi se hvordan det blir å bo i "verdens beste land å bo i"

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh... er det RART noen tviler på enkelte menneskers dømmekraft?

Se dere rundt da! Er jo faen så mange tullinger der ute!

Og ikke bare på veiene nei, det er über alles!

;)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh... er det RART noen tviler på enkelte menneskers dømmekraft?

Se dere rundt da! Er jo faen så mange tullinger der ute!

Og ikke bare på veiene nei, det er über alles!

;)

De største tullingane sitter på Storinget. er de forbanna politiker-naziene som ødelegger for "folket" mens dem suger til dem spyr fra statskassa sjøl! hvis du ikke skjønner det er du en KLOVN! se bare på Carl I Hagen som finansierte reisa si til Israel eller ho der retard-kjerringa Shaera Khan eller hva ho het som ringte spåkoner for flere skatte-penger enn det du betalte i skatt!!

Er ikke rart det er svartarbe rundtom når skattepenga du sliter inn går til spåkoner for ei gamal overtroisk nek av ei kjerring!

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De største tullingane sitter på Storinget. er de forbanna politiker-naziene som ødelegger for "folket" mens dem suger til dem spyr fra statskassa sjøl! hvis du ikke skjønner det er du en KLOVN! se bare på Carl I Hagen som finansierte reisa si til Israel eller ho der retard-kjerringa Shaera Khan eller hva ho het som ringte spåkoner for flere skatte-penger enn det du betalte i skatt!!

Er ikke rart det er svartarbe rundtom når skattepenga du sliter inn går til spåkoner for ei gamal overtroisk nek av ei kjerring!

Ey, er du litt lettantennelig eller? Nå prøvde jeg vel egentlig bare å være litt morsom her, men det oppfattet du åpenbart ikke.

Men så, hva vet du egentlig om hvordan ting foregår i regjeringa og på stortinget? Hva med å engasjere seg litt da, komme seg innafor der, så kanskje du får gjort noe med alt dette du mener dem gjør galt?

Har du noen gang stemt?

Og ikke kall meg klovn, er du grei. Det er bare dumt. Vil du tas seriøst, hold deg saklig.

(forresten, vet du hvor mye jeg betalte i skatt i fjor da? :))

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider