Gå til innhold

Hvor har du reversen?

Ranger emnet

buskmann

Hvor har du reversen?  

87 stemmer

1. 1. Hvor har du reversen?

• Oppe til venstre
    • Nede til venstre
    • Oppe til høyre
    • Nede til høyre
    • Jeg har automatgir

Anbefalte innlegg

Det hørtes veldig bra ut. :)

Men, om jeg tør spørre, hva har det å si for Statistisk Sentralbyrå om 314 av bilforumets medlemmer - som gadd å svare på dette, har reversen nede til høyre?

Eller at 169 har den oppe til venstre?

Og at 219 andre har automat, og derfor ikke kan svare "fornuftig" på spørsmålet, ut fra bildet?

"on-topic", så har jeg reversen som en knapp i taket, under solskjermen på passasjersiden. Spør ikke meg hvorfor Audi har gjort det med akkurat min bil, men den er nå der...

Oppsummering så langt:

* knapp i taket, under solskjermen på passasjersiden: 1

* nede til høyre: 1

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett bak motoren, der henger ei kasse.. Inni den kassa har jeg reversen.. Skjønner ikke hva den kassa har oppe til venstre, nede til høyre eller under solskjermen på passasjersiden å gjøre?! Den er nå iallfall nedi der hos meg..

Hva slags bil er det du har?! Må være noe virkelig sært, noe helt utenom det vanlige. Hadde jeg vært SSB hadde jeg bokstavelig talt hoppa i taket når jeg fikk presentert dette dyrebare forskningsresultatet.

Og, jeg begynner å lære, det er alltid noen som ikke forstår ironi, alle mine poster i denne tråden hittil har vært ment som det...

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil er det du har?! Må være noe virkelig sært, noe helt utenom det vanlige. Hadde jeg vært SSB hadde jeg bokstavelig talt hoppa i taket når jeg fikk presentert dette dyrebare forskningsresultatet.

Tror muligens det må være en prototyp av ett eller annet slag, for det er visst ingen andre som har reversen på samme sted som meg?! :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Hørtes meget tungvint ut i alle fall, må du krype under bilen da og åpne den kassa du snakker om for å skifte til revers? Glad Audien min har såpass kurrant revers som den har jeg...

Åneida, jeg slipper det. For de har laget en sånn rørepinne som stikker opp som jeg kan velge gir med. ;)

Men selve giret er nedi kassa altså.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn litt seriøst, så finnes reversen framme til venstre på den daglige sliteren. Men har også en litt stor husholdning hva biler angår, så hvis jeg må ramse opp så.. Nei, det gidder jeg ikke faktisk. Har 8 biler, 4 av dem av Amerikansk merke med automat.. Resten er framme til venstre og litt rundt omkring..

EDIT: 9 biler totalt faktisk, måtte telle igjennom her.. :drunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider