Gå til innhold

Golf 3 giring med wire-overføring. Trenger noen tips :D

Ranger emnet

Hurricane

Anbefalte innlegg

Gt'n har selvfølgelig en girspake som oppfører seg som ett sugerør i ett tomt glass, rimelig god slakke kan man trygt si hehe.

Og tenkte at noen av dere kanskje hadde noen tips på å forbedre dette?

Tenkte først og bare bytte foringer og fjærer rundt girspaken, men når man først er nedi der og roter, så kanskje man kunne ha gjort noen forbedringer, for etter hva jeg har forstått, så er ikke girspaken spesielt "tight" orginalt heller :)

Noen som har tips om evt kits som er mulig å få kjøpt, eller foringer som er bedre enn de orginale plastforingene?

Har tittet litt på nett etter div kits, men blir ikke helt klok, med tanke på de forskjellige betegnelsene, har dette wiresystemet en egen betegnelse?

5th. giret er også rimelig trangt, er som å skyve spaken mellom to gummiklosser, men mistenker at dette er justering på en wire, eller kan det være noe annet? Litt kjekkt å vite før jeg begynner å klå, for kjenner jeg meg selv, og mitt vennskap til alt som heter wire, og stag, så ender jeg opp med kun 1st.gir, og om jeg er heldig kanskje revers :cool:

( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt

( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset, har smurt ganske godt i overføringen, og la merke til at det ble litt lettere å få den i 5th. da, men hadde aldri tenkt at det skulle være noen teflonskinner der :D

Da sparte jeg meg bryet med å drive å fikle med diverse justeringer... Takk Takk :D

( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt

( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider