Smite Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hei. Jeg skal kjøpe en jeep cherokee 96 modell som jeg sjekket i brønnøysundregisteret for pant i bil, og det står salgspant på tilsvarende det jeg skal kjøpe den for. Hvordan skal det gjøres da for at panten i bilen ikke følger meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Du betaler til banken vedkommende bruker og ikke rett til eier av bilen. På den måten garanteres at salgspanten slettes. Hvis han vil ha pengene selv for så å betale til banken droppen du bare hele kjøpet. På samme måte hvis verdien på bilen er større enn salgspanten. Da betaler du salgspanten til banken, og resten til eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Eller så sletter selgeren denne før kjøp. Husk at summen du ser der er totalen, ikke hvor mye som står igjen. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg