Pilsner Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Har to små spørsmål. Når bilen har stått litt å jeg gir gass så virker det som om det smeller fra fordeleren. Hvorfor og hvordan fikse dette? Og hvordan finner jeg ut om den står i ØDP? Er en b230a. Har lest litt rundt men ikke funnet noe svar. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 ØDP kan du se på reimhjulet, det skal være et merke i reimhjule og et i regreimdeksle. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Er neppe fordeleren det smeller i, men innsuget.. ØDP finner du ved å ta en 24mm kopp og skralle på reimhjulet på veiva å snurre til du ser ett hakk.. Hakke skal peke på noen tall på plastdekslet rett oppfor. Når hakket står under tallet 0, er motoren i ØDP.. Du kan også stikke et skrujern i plugghull nr1 og vri på veiva til skrujerne er helt oppe og på tur ned igjen. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 OK, takk. Men hva trur dere grunnen kan være? Viss jeg gir gass så går det opp til ca 3500rpm, så smeller det og da virker det som om motoren stopper litt opp før den fortsetter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasaj240 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Feiltenning? Siter 2000 Audi A4 1.9TDI 1984 Volvo 240 bruksbil:P 1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html 1987 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Feiltenning det ja.. Årsaken er enten feil plassering av fordeleren, eller at registeret er noen tenner feil. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 hmm, samme prob med min b230at... Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 bilen er solgt nå, så regner med at tråden kan stenges:) Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.