Gå til innhold

Er det vanskelig å montere justerbart senkesett?

Ranger emnet

2fast4u86

Anbefalte innlegg

ang. pris så kommer jo frakt og kanskje moms i tillegg

Montering:

Guide for montering av VMAXX justerbart senkesett på B5 (Ikke Quattro) finner du her:

Bilforumet - Vis ett enkelt innlegg - FAQ og guider - Les her før du spør! (Takk til brunerune)

Guide for montering av justerbart senkesett på A4 Avant med Quattro finner du her:

Bilforumet - Vis ett enkelt innlegg - FAQ og guider - Les her før du spør! (Takk til _eSOo_)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at mordi87 hadde lagt ut en link til ebay om et billig justerbart senkesett. Har du selv kjøpt fra denne selgeren?

Blir det noe ekstra avgifter etter den har ankommet Norge?

Er det vanskelig å montere dette selv? Har relativt dårlig peiling på bil :well:

Både jeg og Hansi har kjøpt derfra;) Marius (Sandmo) skulle vel også bestille...

kommer på 2500kr ca inkl frakt;)

Så sender du dem en mail å får dem til å senke beløpet dem skriver på pakken. så slipper du unna med tollavgift;) jeg glemte dette da jeg bestillte, men sa fra til Hansi at han måtte gjøre det og han slapp unna når han bestillte:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og Hansi har kjøpt derfra;) Marius (Sandmo) skulle vel også bestille...

kommer på 2500kr ca inkl frakt;)

Så sender du dem en mail å får dem til å senke beløpet dem skriver på pakken. så slipper du unna med tollavgift;) jeg glemte dette da jeg bestillte, men sa fra til Hansi at han måtte gjøre det og han slapp unna når han bestillte:D

Ok, da bestiller jeg fra samme selger hvis dere er fornøyde :) Er det VMAX?

Kan du gi meg en link?

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da bestiller jeg fra samme selger hvis dere er fornøyde :) Er det VMAX?

Kan du gi meg en link?

Settet er av merke Raceland, men produseres på samme fabrikk som V-Maxx mener jeg leste en plass;)

Dette settet passer ikke quattro, ;)

http://cgi.ebay.com/COIL-OVER-COILOVER-AUDI-A4-ADJUSTABLE-SUSPENSION_W0QQitemZ400022802114QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item400022802114&_trksid=p3286.m63.l1177

11/1994-11/2000 AUDI A4

NOT FOR QUATTRO

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider