FantIkkeNick Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 ja så det, men har ikke peiling. syntes det hørtes litt mye ut selv.... men kan jo godt være mere som er gjort også for han hadde vært 1 uke i tyskland for å få ny maskin i og den nye hjernen å omprogrameringa å kammene da... hørtes jo litt lenge ut det også for kun nye kammer, maskin og hjerne/programmering. Men faen mv6'en min er ikke det samme nå lenger etter jeg traff han altså, føler den er dritkjip nå hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 ti still nå.. jeg kjører en halvliter mindre enn deg:P selv om jeg en eller annen gang når jeg er lottomillionær har lyst å bytte ut med en rb26 fra en skyline gtr med doble snurrer, så funker 2,5 helt fint for meg forlegby Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 haha ;) prøver ikke ødelegge gleden, min ble ødelagt igår ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 De tallene med det oppsettet som er oppgitt på side 1 er feil. Hvis du trår til med datasprut og "full pakke" vil jeg tenkte meg du kan treffe de tallene i motor, men ikke hjul. En chip på 2,5 funker så dårlig så Protrim har sluttet og selge det. Så hvis du ønsker litt mere effekt i en 3.0 eller 2.5, hadde jeg investert i annen sprut, (da den orginale ikke er så veldig bra (har jeg hørt) Og noen kammer og sikklig eksos. Og bygge om innsuget hadde vel vært det første jeg hadde gjort! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Hvordan ville du ha bygd om innsuget? porting? Ville vell fått en del ut av et annet grenrøyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 finnes jo lavere innsug, altså den svarte plastikken som forbinder begge toppene... vet ikke om det har noe å si men får tak i en som er lavere enn orginal... skal visstnok føre til at du blåser inn mer luft/bensin... samme med gassspjeldet... får kjøpt gassspjeld som er dreid opp for å få inn mer luft, siden som selger det påstår gassspjeldet er en flaskehals på v6 på opel for de er i forliten dimensjon... men skal visstnok tjene 7-8 hest bare på det... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Mye fine tall folk får ved chip tydleligvis. hehe. Har hatt en del diskusjon rundt x30xe med Vidar og Magnus hos protrim da jeg har en sånn motor liggende å hadde ment montere den i en tidligere Omega. Me skikkelig data sprut(ca 20000kr) og omslip av kammer (ca 8000kr) ville en oppnå en reel effekt på rundt 270-280hk i motor. Så vil like å se den chippen som gir 70-80 hk. hehe... Er nok mye drømmetall ute går rundt omkring. Ser jo mye Calibra med c20xe som er chippa å folk påstår yter 200hk. hehe. blir skuffa når de finner ut reel effekt er på ca 160-165hk. Har sett mye biler blitt bremsa hos protrim de siste åra. og 7 av 10 blir skuffas når de ser reel effekt utfra hva de har drømt om å ha. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 eneste stedet chip kan utgjøre så ,mye er vel på en stor turbomotor hvis den kan tukle med turbostyring og slikt? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 det er derfor jeg skal sette meg lave forventinger når jeg skal eventuelt benke omegan ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 sånn håp på 250 og få 300 så blir du glad og ikke sad:P Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Noen som hvet hvor man kan få tak i trim kammer til Opel V6?priser? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Desember 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2012 http://www.enem.se Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg