drogen Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hei jeg klarte og brekke nøylen i svitsen på min 74 mod boble noe som gjør at jeg ikke får start på den... er det noen som hvet hvor i alle dager jeg kan få tak i en ny svits? og hvordan man klarer og fjerne den som er der ? er uten bil for tiden siden denne står i ro nå... så er litt ivrig til og få fikset dette... Hilsen alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Superlim... press den innat til den er tørket:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Svits er tenningslåsen.. Google ftw, aldri hørt ordet før selv.. Trådstarter, kjøp deg en ny en http://www.vwnorge.no/index.php?topic=10213.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) For det første, sveis på svensk er "svets" ikke "svits". Ikke at det har noe som helst med saken til trådstarter å gjøre. Til trådstarter: har du tenningslåsen i dashbordet eller i rattstammen? Hvis du har den i dashbordet er det ganske enkelt å bytte den, men litt verre hvis den sitter i rattstammen,da du sannsynligvis har rattlås også. Sleng gjerne ut noen bilder hvis du har. Sletta 16 innlegg med svada her nå, skjerpings! Endret Februar 17, 2009 av JChE Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg