kentukky Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hei. har kjøpt ny frontfanger, men så lurer jeg på hva den gammle sitter i og hvor, noen som vet?? audi a3 8l 99 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 det er 2-3 skruer i hver hjulbue, nederst i hjulbuen , så er det 2 skruer i hver kant under panseret på kanten (umbrako) og så to tapper du trykker ned innenfor disse skruene igjen så er det en bak skiltplata visst jeg ikke husker feil og resten klips.. så vidt jeg husker er de andre skruene torx! correct me if im wrong ... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 bare ikke dytt plastpinnene for hardt ned slik at de blir borte, plastpluggene skal kunne brukes om igjen :P Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moophous Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Min erfaring er at den er lett å ta av, men litt vanskelig å få på igjen. Siter Audi A3 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Det er vrient og få den på , men tålmodighet løser det meste! bare bruk tid på å få fangeren inn på riktig stedene, så løser det seg! kan være vrient og få inn torx skruene i hjulbuen igjen! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 er 2 skruer under bilen og:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentukky Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 takk alle sammen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg