Maniac Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hei..jeg lurer på om det er noen av dere der ute som har vert borti noe slik før??og hva dere eventuelt gjorde med det? Det begynte sånn plutselig å rasle i kamaksling kjede mitt Bilen er en audi A4 1.8TQ 96mod Mvh Morten Thorvaldsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Kamakslingkjede? Kan ikke huske å ha sett noen kjeder der framme Oo Eller er det kjede mellom de to kamakslingene? (Har ikke skrudd på det) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Det er kjede, hørt om noe slikt før. Men husker ikke helt hva det var. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Okay, skal ikke utale meg så mye siden jeg ikke kan noe om dette. Men hvis det er noe med registret skal du sette bilen ifra deg å finne probleme før du ender opp med å kjøpe ny motor :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 hehe..ja bilen står stille no ja:P Det er en som holder på å undersøke saken nå,så jeg skal legge ut det svaret jeg får..så flere kan dra nytte av dette:) Takker for svarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 ok takker..men hvor får jeg kjøpt dette da?..er det noe vits i å kjøpe seg noe som holder bedre eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Ikke noe annet en orginalt som er verdt bryet. En annen ting er dog også og skjekke oljetrykk da denne stremmern er opperert av oljetrykket. Her kan det da med andre ord være oljepumpa som svikter og ikke strammeren. Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg