jopapir Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Ok. Dette er problemene som jeg ikke finner løsning på. Bilen er en audi a4 b5 fra 97. Sentrallåsen låser bilen hele tiden, til og med når jeg vrir om nøkkelen i låsen kan jeg høre at motoren til sentrallåsen trekker låsen ned igjen. Altså, den manuelle dørlåsen fungerer fint på alle dører, men sentrallåsen har bestemt seg for at bilen skal være låst 24/7. Har et annet problem også, blinkelyset mitt har sluttet å blinke. Det lyser kun. Noen som har opplevd det samme, og vet hvor det kan ligge? Men rarest av alt er at problemet er periodisk. Noen gang fungerer lås og blink, men i mesteparten av tiden fungerer de ikke. Hadde jo vært fantastisk om jeg kunne mekket dette selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Jordingsfeil på tvers av systemene? Er det ettermontert, eller original sentrallås? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jopapir Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Helt orginal sentrallås, og ingenting gjort i lyssystemet. Siden det er så periodisk viker jeg litt bort fra irring, og jordingsfeil? Burde jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Nei.. Irring og muligens jordingsfeil kan gå sporadisk! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg