RangeRover Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 heyhey jeg har en nuvi250, kjøpte den for snart 2 år siden. uansett, jeg lastet ned en oppdatering igår, lifetime oppdatering, lovlig selvfølgelig. men problemet er at filen er på 3 gb. og selve enheten er på ca 1.3 gb. jeg kjøpte en KINGSTON SD minnekort, og den er på 4 gb. hvordan får jeg installert oppdateringen? jeg får opp dette: http://img.photobucket.com/albums/v2...diesel/gps.jpg og jeg kan bare velge en av de alternativene. Hva må jeg gjøre? kanskje installere flere ganger og velge en og en til alle er installert? hvis mulig? eller fins det en annen vei..det haster veldig. tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Oppdatering på 3GB?? Hørtes merkelig ut...Kan ikke noe om Garmin, men hør med en forhandler? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg