Corsa Tuner Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Noen her som utfører dette? Tenker på samme måte som han her gjør: http://www.talkaudio.co.uk/vbb/showthread.php?t=217708 Har noen deler dette skulle blitt gjort på, men vill ikke prøve selv. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Det lurer jeg også på. For jeg vil ha listene i bilen sånn.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 få tak i dere karbon da og fiks det selv :) hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Betaler dere nok så kan jeg vel gjøre det ^^ Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Skal gi dere karbon biter jeg... http://www.audiogroupforum.com/csforum/showthread.php?t=66958 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s9000 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 ay ay ay... der var det mye godt stykke arbeid.... fy så tøft. så litt på linken øverst, men kan noen gi litt mer kontrete tips til hva som kan brukes av midler som er mulige å få tak i norge. Mvh Trym Siter 94' S 9000cse turbo poff =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 få tak i dere karbon da og fiks det selv :) hehe Da hadde jeg ikke laget denne tråden.... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 kan vel hende Paal C. fikser det. Men fikk ikke noe svar på mail sist jeg spurte. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Holoy! Driver egentlig ikke så mye med det. Men har gjort det før. Vist man bare er ute etter looken så er det like greit å gå for en folie rett og slett. Koster bare en fjerde del av det vil koste hos meg. Og så ser det like bra ut. Vist man tar kontakt med noen som driver med folitrekking vil man kunne få fikset sånne deler fort. Når jeg legger cf utpå deler så er det en del jobb, og delene må da lakkes etterpå også. Så man kan nok gange min pris med både 5-6 ganger kontra det, det vil koste med folietrekking. Synes det blir litt for dumt å legge cf kun for looken sin del... når det finnes andre rimeligere løsninger som er fult så bra. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Holoy! Driver egentlig ikke så mye med det. Men har gjort det før. Vist man bare er ute etter looken så er det like greit å gå for en folie rett og slett. Koster bare en fjerde del av det vil koste hos meg. Og så ser det like bra ut. Vist man tar kontakt med noen som driver med folitrekking vil man kunne få fikset sånne deler fort. Når jeg legger cf utpå deler så er det en del jobb, og delene må da lakkes etterpå også. Så man kan nok gange min pris med både 5-6 ganger kontra det, det vil koste med folietrekking. Synes det blir litt for dumt å legge cf kun for looken sin del... når det finnes andre rimeligere løsninger som er fult så bra. Takker for info. Hvordan er det å støpe smådeler fra interiøret? Har alt av dørsider og sidetrekk bakover i CF, skulle helst hatt noen deler til som ikke er å få kjøpt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Jeg fikk pris på 2500SEK hos et firma i sverige som da trakk alle listene mine (6stk) med carbon. Måtte klarlakkes etterpå, men det fikser jeg selv.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr18 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hvordan er det å legge caerbon i ett hjørne? har ett sted jeg gjerne skulle lagt carbon, men det er bunn, pluss to sider som møtes, er det VANSKELIG å få til, eller bare vanskelig?hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Holoy! Driver egentlig ikke så mye med det. Men har gjort det før. Vist man bare er ute etter looken så er det like greit å gå for en folie rett og slett. Koster bare en fjerde del av det vil koste hos meg. Og så ser det like bra ut. Vist man tar kontakt med noen som driver med folitrekking vil man kunne få fikset sånne deler fort. Når jeg legger cf utpå deler så er det en del jobb, og delene må da lakkes etterpå også. Så man kan nok gange min pris med både 5-6 ganger kontra det, det vil koste med folietrekking. Synes det blir litt for dumt å legge cf kun for looken sin del... når det finnes andre rimeligere løsninger som er fult så bra. Link til denne folien ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian91 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 jeg har noe neffywrap til salgs om intresert.. http://neffywrap.com/index.php?main_page=page_2&zenid=4noc71l7kbvbu8iov71f42nsd0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 har brukt denne. ikke på bilen men på en stereo benk en gang og ble ganske bra. veldig fleksibelt ihvertfall. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220461679094&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg