Gå til innhold

Stakkars Lamboeier :)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Haha :)

Jeg bare syns det er så moro at fyren i lamboen har brukt 2-3mill norske kroner, og fyren i supraen har brukt kanskje 3-400k på bilen. Og supraen går bedre :)

(jeg gjetta prisene sånn ca, så ikke gi meg pepper fordi prisene er feil)

Men hadde de vært på en bane, hadde det vært en annen historie da :p

'66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio.

"Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som kjører Lambo`n eier faktisk begge bilene, så han synes ikke jeg synd på. Han er aktiv bruker på Supraforums og har flere fete biler blant annet en Corvette Lingenfelter med ca. 850 hk på hjula.

Men når det er sagt, går godt Supraen der. Har bremsa litt over 1000hk på hjula, men kjørte ikke med så mye på filmen.

Stian

- 93 Toyota Supra TwinTurbo

www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han eieren av begge bilene? han sier første gangen Supraen drar på, at han skulle sjekke om han var politi først, gjør han ikke?

sier ikke at han ikke eier begge assa, bare spør jeg, er det planlagt liksom?

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han eieren av begge bilene? han sier første gangen Supraen drar på, at han skulle sjekke om han var politi først, gjør han ikke?

sier ikke at han ikke eier begge assa, bare spør jeg, er det planlagt liksom?

Ole

Skjønner ikke språket han snakker jeg, men det ble en lang tråd på Supraforums om Supran, og da skrev han litt om begge bilene.. Alle bilene hans sto i signaturen også.. Han er fra Hawaii.

Stian

- 93 Toyota Supra TwinTurbo

www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider