Granada Håkon Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Hvorfor er det synd i Lamboeieren,egentlig? Bare fordi han ble frakjørt? Så det vil si at det er synd i alle som har tregere bil enn seg selv? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Haha :) Jeg bare syns det er så moro at fyren i lamboen har brukt 2-3mill norske kroner, og fyren i supraen har brukt kanskje 3-400k på bilen. Og supraen går bedre :) (jeg gjetta prisene sånn ca, så ikke gi meg pepper fordi prisene er feil) Men hadde de vært på en bane, hadde det vært en annen historie da :p Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Dette er vel Green monster supraen tror jeg, her er kameraet fra lamboen :) http://www.youtube.com/watch?v=Czlwo5hAaX0 Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 lambo eieren har sikkert ikke kjøpt bilen fordi han trodde den var verdens raskeste ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 så ut som tjukken trengte lambon for å si det sånn. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 fader så sykt :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Og hvilken bil ville jeg valgt uansett? En trimma toyota, eller en lamborghini? Supra er kult, men det kan gå så fort det bare vil med blod trim - lamborghini er kulere. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 tror nok den supran hadde kosta litt mere enn 300k i norge gitt Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Han som kjører Lambo`n eier faktisk begge bilene, så han synes ikke jeg synd på. Han er aktiv bruker på Supraforums og har flere fete biler blant annet en Corvette Lingenfelter med ca. 850 hk på hjula. Men når det er sagt, går godt Supraen der. Har bremsa litt over 1000hk på hjula, men kjørte ikke med så mye på filmen. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Er han eieren av begge bilene? han sier første gangen Supraen drar på, at han skulle sjekke om han var politi først, gjør han ikke? sier ikke at han ikke eier begge assa, bare spør jeg, er det planlagt liksom? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Helt rått da. :) Ville mye heller hatt supra enn en jålete lambo. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Er han eieren av begge bilene? han sier første gangen Supraen drar på, at han skulle sjekke om han var politi først, gjør han ikke?sier ikke at han ikke eier begge assa, bare spør jeg, er det planlagt liksom? Ole Skjønner ikke språket han snakker jeg, men det ble en lang tråd på Supraforums om Supran, og da skrev han litt om begge bilene.. Alle bilene hans sto i signaturen også.. Han er fra Hawaii. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Nåjah!! supra er kult men lambon er vel en mer raffinert pakke. 1000hk supra er nok ikke noe cruisebil akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Den Supra`n går utav bare helvete, men jeg hadde uansett gått for Lambo`n ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg