kvarekval Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Har en 98mod passat. kan jeg senke den 40mm uten at det går inni skjermer og sånn? har 19" med 225/35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Har en 98mod passat. kan jeg senke den 40mm uten at det går inni skjermer og sånn? har 19" med 225/35 det kommer jo an på hvilket innpress felgene har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Er flere måter å sjekke dette, passat så har slappe fjører at det er langt ifra morsomt, så det kan du utnytte deg av, du kan feks slenge noen personer inn i bilen, mål før og etter, så ser du at man fort senker 40mm og mer med noen folk baki, og du kan feks kjøre fort over en fartshump slik at fjørene bunner, er det ingen sub så går det fint,, eg har senket mye mer enn 40mm og subber ikke, kjørte med 19" i sommer, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blunck Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 dette spørs helt på hvordan inpress det er på felga. veit ikke helt innpress på mine felger, men har også 235/35-19, og min er lav;) subber sjelden i skjerma hvertfall;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Er flere måter å sjekke dette, passat så har slappe fjører at det er langt ifra morsomt, så det kan du utnytte deg av, du kan feks slenge noen personer inn i bilen, mål før og etter, så ser du at man fort senker 40mm og mer med noen folk baki, og du kan feks kjøre fort over en fartshump slik at fjørene bunner, er det ingen sub så går det fint,, eg har senket mye mer enn 40mm og subber ikke, kjørte med 19" i sommer, ka innpress har du på 19"? og veit du kor mye du har senka vogna di? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvarekval Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 det kommer jo an på hvilket innpress felgene har tror det et35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvarekval Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 dette spørs helt på hvordan inpress det er på felga. veit ikke helt innpress på mine felger, men har også 235/35-19, og min er lav;) subber sjelden i skjerma hvertfall;-) hva har du i innpress? jeg tror det er et35 skal sjekke når jeg kommer hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 ka innpress har du på 19"? og veit du kor mye du har senka vogna di? Er usikker på innpress, men mener det er 35, 8.5 brede og 235-35 dekker.. god klaring bak iallefall. er senket en ca 70mm om ikke mer,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg