Macgyver Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 hei og hå i julestriden. en kar oppi strøket her vil ha seg en forsterker til å drive sony xplod 12" sin med, er planer om å kjøpe en til. duger denne http://www.dynabel.no dynabel bf1702 til det? skal gi 530w i 4 ohm. står ikke noen om 2 ohm, noen som har testet denne kombinasjonen ? at det er en LAV pris på den er meget viktig for denne karen Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 den forsterkeren brokoblet skal funger utmerket til d. jeg bruker en sånn på min lotus 12" og det er mere enn bra nok. men har du penger til d gå for en 4501, da er du vertfall sikker på at du har mere enn nok effekt,,ved 1 ohm levere den 1200w rms.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Nå tåler jo den Sony'en 350watt RMS mener jeg å huske, i 4ohm. Så det bør gå fint å bruke en Dynabel på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 den var jo VELDIG billige watt og, litt spent på den Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg