Gå til innhold

Audi A4 Typiske feil og svakheter

Ranger emnet

Anders W

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjører du fornuftig, tror jeg ikke du kommer så galt ut med turbo heller;)

Skal ha meg en runde i dag å kikke litt. Det hadde vært digg med 1.8 turbo heller. Er glad i bilturer, og med fullastet bil nedover europa så blir nok 1.6 i minste laget.

Opel Kadett C

Opel Rekord 2.0 E 1986 (skrotet)

Opel Rekord 2.2i 1984 (skrotet)

Opel Vectra A 2.5 C6 1995 (Solgt:(

Opel Vectra C 1.9 CDTI OPC line 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbomotorer er jo mere effektive en sugemotorer. Og bruker mere av bensinen enn sugemotorene. Så lenge de er tuna riktig skal de i utgangspunktet bruke mindre bensin enn sugemotorer. Da ikke ved trimchip som tar ut all effekt som krever mere bensin da.

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke kjørt bilen i dag, skal gjøre dt i morgen, men forhandleren ringte meg i kveld og sa han kunne gå ned til 90000 inkl omreg. Jeg hadde ikke begynt prutinga engang, så det er kanskje ett tegn på at han kan gå ned enda mer.

Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd bilen. God å kjøre og ikke spesielt dau. Klarer ikke å få prisen under 90.000, men for den prisen skal de bytte reg reim, nye dekk, sjekke forstilling (sommerdekkene var veldig slitt i ytterkanten)og levere den eu ok + omreg 6000 er inkl. Ser flere her mener det er dyrt, men listeprisen er 109000 og jeg har ikke funnet andre like biler under 100.000kr. Blir jeg lurt? Ellers er det en ripe på bakre hjulbue, skal taes og en rustflekk på ene framskjermen. Det er en sølvmetallic stasjonsvogn.

Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest ikke forferdelig ut Anders W.

Jeg har sett litt på audi selv, de ligger forrholdsvis høyt i pris, men jeg har fortsatt noen år på meg før jeg skal kjøpe en egen bil, i mellomtiden skal jeg "tyvlåne" Audien til fattern, en 07(kjøpt og reg første gang Des 07) 2.0 TDI 140 hestern, den bruker bare ca 0,45 - 0,5 Mila(0,5 - 0,55 på "grei" akseleraksjon), så den kan gå laangt på en full tank. :P

Forrhåpentlig vis blir det litt styling som lyktesenkere osv, men må diskuterest med fattern først. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men de er jo kjørt mye mer og den ene er ett år eldre. Km tatt i betraktning så er ikke 90000 så gæli tror jeg.

Bør en skifte vannpumpe samtidig med reg reim? Eller går denne på viftereima?

Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant meg en mørk blå 2000 modell kjørt 96000 nylakkert til 100.000. Er helt strøken, men kanskje litt dyr. De som skulle selge den andre skal komme med ett nytt tilbud. Ikke lett å kjøpe bil nei

Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant meg en mørk blå 2000 modell kjørt 96000 nylakkert til 100.000. Er helt strøken, men kanskje litt dyr. De som skulle selge den andre skal komme med ett nytt tilbud. Ikke lett å kjøpe bil nei

Hvilken modell var den første da? Var den også facelift? Hvis ikke, hadde jeg kanskje lagt på noen kroner og kjøpt sistnevnte;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider