Movikon Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 (endret) Hei. Registrerer at dekkgass til mig/mag/tig sveising er dyrt å kjøpe i Norge. Dessuten får man ikke kjøpt større bomber enn 10/11 litere her hjemme (fortell meg det gjerne dersom jeg tar feil). Er det noen som vet hvordan dette er i Sverige og/eller Danmark? Får man kjøpt 20 litere der? Hva ligger prisen på? Evt. pris på 10/11 litere? Det burde vel ikke være noe forbud mot å ta med seg dette over grensa... Håper på svar, mvh movikong Endret Februar 7, 2009 av Movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ingen fra det store utland som kan informere oss om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Jeg har ikke gitt helt opp å få svar på dette enda... ingen som vet? mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har nå sjekket ut hvordan det er i Sverige. Det er ikke noe bedre der; dersom man skal ha store flasker må man leie der også. Noen som vet hvordan det er i Danmark? mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2011 Jeg lurer faktisk fortsatt litt på hvordan dette er i Danmark. Mvh Movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg