Gå til innhold

Hva skjuler seg her?

Ranger emnet

slitenvolvo

Anbefalte innlegg

Ideal her på forumet lagde tråd om denne hendelsen, han slettet tråden da det viste seg at den ikke hadde stått der over helga som han påstod, den hadde faktisk stått _LENGE_ ifølge en nabo som kommenterte saken på OA.

Det værste er at det bare var en råtten delebil... Den dagen jeg får lov til å parkere delebiler histen og pisten skal jeg forstå frustrasjonen ved å få bilen overlesset med snø. Inntil det skjer synes jeg bare hele saken var idiotisk og fikk altfor mye oppmerksomhet.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideal her på forumet lagde tråd om denne hendelsen, han slettet tråden da det viste seg at den ikke hadde stått der over helga som han påstod, den hadde faktisk stått _LENGE_ ifølge en nabo som kommenterte saken på OA.

Det værste er at det bare var en råtten delebil... Den dagen jeg får lov til å parkere delebiler histen og pisten skal jeg forstå frustrasjonen ved å få bilen overlesset med snø. Inntil det skjer synes jeg bare hele saken var idiotisk og fikk altfor mye oppmerksomhet.

JA, saken fikk alt for mye oppmerksomhet, men det var ingen som visste at det var en delebil som hadde stått der så lenge...

trådstarter opplyste da at bilen var parkert der en helg.

men uansett, rettferdiggjør feilparkering hærverk på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter må jo ha visst om dette da bilen tilhørte en kamerat. Synes det var dumt å komme med feilinformasjon om omstendighetene rundt denne hendelsen. Som en sa i tråden som ble slettet. Det finnes alltid 2 sider i en sak.

Kanskje kommunen heller skulle fakturert bileier for leie av plassen?

Kan love deg at det hadde kommet på mye mer enn de 1500kr bilen er verdt.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avskiltede biler parkert på kommunal grunn kan faktisk skrotes av kommunen hvis de vil. Og hvis de finner ut hvem som er eier av bilen kan vedkommende faktureres for borttauingen til skroten. Vedkommende eier av denne Volvoen har fortsatt bilen og har enda ikke betalt noe utlegg til kommunen. Noen bulker og lignende på grunn av et tonn snø er derfor billig, og ikke noe å klage over.

Så moralen er, parkér ikke en delebil på kommunal grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter må jo ha visst om dette da bilen tilhørte en kamerat. Synes det var dumt å komme med feilinformasjon om omstendighetene rundt denne hendelsen. Som en sa i tråden som ble slettet. Det finnes alltid 2 sider i en sak.

Kanskje kommunen heller skulle fakturert bileier for leie av plassen?

Kan love deg at det hadde kommet på mye mer enn de 1500kr bilen er verdt.

Det var meg.. Men hadde jeg vært eier av firmaet så hadde nok jeg tatt kontakt med vedkommene som startet den tråden, for firmaet har fått mye negativ PR som de kansje ikke fortjente i det hele tatt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lærte iallfall at man skal iallfall ikke tro alt man leser..

Selv om jeg forholdt meg ganske nøytral i denne saken, så bikket jeg ganske frem og tilbake når det gjaldt troverdigheten hos trådstarter.. Man prøver jo gjerne å tro folk på det de sier, men som sagt.. En sak har alltid to sider! Og her kommer det jo tydelig fram at det var god grunn til skepsis..

Det eneste jeg var sikker på var at det sto en bil under snøhaugen, og at det var en burgunderfarget 240.. Og jeg fikk rett der iallfall.. :D

Edit: Og man skal iallfall skrive iallfall minst to ganger i en setning, da er man iallfall sikker på at alle får det med seg, iallfall.. :hide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lærte iallfall at man skal iallfall ikke tro alt man leser..

Selv om jeg forholdt meg ganske nøytral i denne saken, så bikket jeg ganske frem og tilbake når det gjaldt troverdigheten hos trådstarter.. Man prøver jo gjerne å tro folk på det de sier, men som sagt.. En sak har alltid to sider! Og her kommer det jo tydelig fram at det var god grunn til skepsis..

Det eneste jeg var sikker på var at det sto en bil under snøhaugen, og at det var en burgunderfarget 240.. Og jeg fikk rett der iallfall.. :D

var sikker på at det var bil under der jeg også ja, men som du sier, så var jeg også i tvil til troverdigheten til Mr."ideal".

viser jo at det ikke er alle her på forumet som ikke er helt til å stole på mht slike saker..hehe..

men man vil jo tro det beste om folk...

Mr."ideal"er nok arbeidsledig og søker oppmerksomhet i hverdagen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt og lese i avisen ja :D

og se han som lagde den tråden dreit seg så jævlig ut at mor og far hass ble flau over gutten :D

Så alle dere som "klikket" i den tråden, kan jo bare lese der så ser dere ;) haha ! eneste og si!

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider