jonleo Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Nå blir det iskaldt! På tide å finne fram lua og vinterjakka, folkens.. OG, det blir spennendes å se hvordan bensinvolvo'n min tåler kulda.. første ordentlige vintern for oss ;) DEFA neste eller? :D Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Skikkelig kaldt i Grimstad og gitt Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 jeg vil ha SOMMER og SOL og VARMEGRADER NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :P hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Meeeen.. litt artig er det da med snø og kulde? :) http://www.youtube.com/watch?v=E9OdHGTUYD0 Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 -22,8 på morran i dag.. Enig med Devil Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Hvordan blir det på sørlandet? 5-10 minusgrader er helt greit for meg så lenge jeg får litt sladdeføre, og bilen starter. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 http://www.pent.no Lunkent på sørlandet ja.. Nei, jeg må si jeg ser fram til litt "påskevær". 7-10 minus og klar himmel? Perrfekt :D Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Nå blir det iskaldt! Var som faen. Vi får forurense mest mulig og satse på klimaendring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Var som faen. Vi får forurense mest mulig og satse på klimaendring Ja, hahah.. passer bra med tråden jeg just posta .. ;) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 -24 i dag og i går på morran Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 +2c her. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Så etter nå på yr.no og de sier 1 dag med -18 her. ellers rundt -4 til -8. Noe som er en fin vintertempratur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg