Marius Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Hvordan er det juridiske med å ha et forum som opplyser om sivil biler egentlig?? Noen som har noe peiling?? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazzarus Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Hmm, dette burde gå rimelig glatt. Jeg blar og blar i lovverket men jeg finner da ingenting. Vi har jo de SMS tjenestene hvor man får opplyst om sivilbiler, hvor purkesvinet har radar/laser kontrol og så videre. Det største problemet blir vel å holde oss oppdatert. Da har du meg i Eidsvoll distriktet ihvertfall og Dj-Sirius da. Så jeg tror man bare burde prøve seg frem. Sleng opp forumet! Siter "I live life in the fast lane." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Er vel bare ren yttringsfrihet dette er det ikke det da?? Var vel derfor de ikke kunne stoppe sms listene.. og da bikket de plutselig over og mente at det bare var positivt med sånne lister... (da burde vel staten subsidiere de og gjøre de gratis da kanskje.. hehe..) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazzarus Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 haha! Statlig subsidiert anti-purk bevegelse på veiene. Nydelig! Heia Norge... Siter "I live life in the fast lane." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 hehehe.... tenkte på bildet... med skilt nr beskrivelse osv... hehe... tror ikke de liker det for de bruker vel disse bilene til nark også?? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 av alle sivilbiler dere kommer over og legg dem inn her. det er lov og ta bilde av politibiler. hvis ikke synes jeg det er litt rart at dem viser dem frem på tv når eks dem frakter herr og fru orderud i dem. ingen biler som blir solgt med store spredere montert på skrått inn i frontfangeren som har matt glass nå for tiden. så bare send inn bilde dere...så skal vi lage en oversikt..:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Hvis noen sponser meg med ett digi kamera å ha i bilen så skal det bli orden på sakene ;) :cool: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Jeg har ett kamera du kan låne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Jeg har ett kamera du kan låne:) Har du sett hvor gammel denne tråden er?????? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 hahaha! 2002 reagerte da jeg så SILVERBOY.. han har jeg ikke sett siden krigen! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 la meg gjette du googla sivilbil opplysning?! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Feil.. Trudde det hadde blitt populært og bumpe gammle tråder nå om dagen jeg:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 nå har du tråkka i salaten din kadett dreper... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Må kaste unna driten vettu;) Skropel hører til på skroten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Må kaste unna driten vettu;) Skropel hører til på skroten:) HVA!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg