Olsen_nissan Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Lenge til den søpplehauen din går på dynga da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Må kaste unna driten vettu;) Skropel hører til på skroten:) Må nok si meg enig der. Men det gjør fa*nmeg VAG også!!:worshipbm: Hehehehehe!:ass: Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 ;D hell yeah:D Nei, liker Opel,VAG,bmw og det meste egentlig.. Men når folk tar helt av å snakker dritt pga jeg kaster en ihjel rusta kadett, så klarer jeg ikke å la være å mobbe litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hehe. Er ikke noe galt i å kaste opel:) Har drept gamle opelen min jeg også. Har egentlig ikke noe i mot noen biler (Unntatt rånebiler som gammal volvo og ford sierra o.l. og franske froskevogner) Men jeg brenner for BMW da:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdiNok Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Merke: VOLKSWAGEN PASSAT STASJONSVOGN Farge: Sølv Regnr: PP91177 Sivilbil: UTRYKNINGSPOLITIET Sted: Kristiansand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg